• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wkrotce-szybciej-i-bezpieczniej-na-trasie-warszawa-gdynia-1777

Wkrótce szybciej i bezpieczniej na trasie Warszawa – Gdynia

25.10.2012

na odcinku Prabuty – Mikołajki Pomorskie zakończono roboty na torze nr 2, a 4 września odebrano i oddano do eksploatacji tor nr 2. Obecnie zamknięto tor nr 1 i przystąpiono do demontażu sieci trakcyjnej [...] W ramach modernizacji zaplanowano wymianę ponad 200 km torów. Przebudowanych, wyremontowanych lub wybudowanych na nowo zostanie ponad 200 obiektów inżynieryjnych, w tym 10 mostów kolejowych, 3 mosty drogowe [...] z siecią trakcyjną oraz budowa przejścia pod torami. W miejscowości Susz zakończono budowę toru nr 2 wraz z peronem. Budowany jest tor na nr 1 wraz z przejściem pod torami oraz peron i wiadukt drogowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsze-polaczenia-kolejowe-do-zielonej-gory-1773

Szybsze połączenia kolejowe do Zielonej Góry

24.10.2012

Zaawansowane są także roboty przy budowie łącznicy kolejowej Pomorsko – Przylep o długości ponad 2km. Dzięki niej będzie można ominąć stację Czerwieńsk, co umożliwi przejazd pociągów między Zieloną Górą [...] przejazdy drogowe w poziomie szyn. Po ukończeniu inwestycji prędkość maksymalna pociągów wyniesie 100 km/h, a czas przejazdu pociągów pasażerskich z Zielonej Góry do Poznania skróci się o pół godziny. Inwestycja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-trasy-warszawa-gdynia-jesienno-zimowe-prace-na-trojmiejskim-odcinku-magistrali-1825

Modernizacja trasy Warszawa – Gdynia. Jesienno-zimowe prace na trójmiejskim odcinku magistrali

18.01.2013

Pruszcz Gdański – Gdańsk Południowy eksploatowany jest już nowy odcinek toru nr 2. Trwa modernizacja toru nr 1 o długości ok. 7 km wraz z pięcioma przejściami podziemnymi (m.in. w Gdańsku Oruni). Po zakończeniu [...] Wrzeszczem a Sopotem, modernizowany jest tor nr 1 o łącznej długości ok. 6 km. Na powyższych odcinkach eksploatowany jest już nowy tor nr 2. na szlaku biegnącym od Gdańska Wrzeszcza do granicy LCS Gdynia trwa [...] modernizowanych torów skończono dwa o łącznej długości 3.7 km. Na Gdańsku Głównym zakończono i przekazano do eksploatacji zmodernizowany liczący ok. 1,3 km odcinek. Oprócz modernizacji infrastruktury torowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowy-most-nad-odra-we-wroclawiu-zdjela-barka-1811

Kolejowy most nad Odrą we Wrocławiu zdjęła barka

20.12.2012

Wrocław – granica województwa dolnośląskiego pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Czas podróży z Wrocławia do granicy województwa dolnośląskiego skróci się o 20 min. [...] stronie stacji Popowice. Tu sześćdziesięciometrowa kratownica zostanie rozebrana. Nową przeprawę stworzą 2 przęsła stalowe o łącznej długości 131 m i żelbetowa konstrukcja na 27 odnowionych i wzmocnionych filarach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-technologie-na-linii-kolejowej-warszawa-gdynia-1810

Nowe technologie na linii kolejowej Warszawa - Gdynia

19.12.2012

podwyższenie bezpieczeństwa, a także na zwiększenie prędkości, na wybranych odcinkach, powyżej 160 km/h pociągów pasażerskich kursujących z Warszawy do Gdyni. Realizacja zadania obejmuje zaprojektowanie [...] terminologią Unii Europejskiej) i umożliwia prowadzenie ruchu kolejowego z prędkością dochodzącą do 500 km/h. Europejski System Sterowania Pociągiem (ETSC) European Train Control System zapewnia realizację [...] pracy maszynisty. Zgodnie z polskimi przepisami, prowadzenie pociągu z prędkością przekraczającą 160 km/h wymaga sygnalizacji kabinowej. Globalny System Kolejowej Radiokomunikacji Ruchomej (GSMC-R) Global

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczenstwo-na-sieci-kolejowej-rok-po-szczekocinach-1862

Bezpieczeństwo na sieci kolejowej rok po Szczekocinach

01.03.2013

standardy zarządzania bezpieczeństwem. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zarządzają siecią blisko 19,2 tys. km linii kolejowych, udostępnianą 74 przewoźnikom kolejowym, w tym 9 realizującym przewozy pasażerskie [...] infrastruktury Do głównych elementów tego obszaru należą: modernizacje i rewitalizacje ponad 1000 km torów rocznie, wdrażanie Europejskiego Systemu Zarządzania Ruchem Kolejowym ERTMS, dodatkowe projekty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/centralna-magistrala-kolejowa-prace-modernizacyjne-1859

Centralna Magistrala Kolejowa - prace modernizacyjne

27.02.2013

e prędkości wyższej niż 160km/h. Prowadzone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prace na Centralnej Magistrali Kolejowej pozwolą pierwszym pociągom osiągnąć prędkość 200km/h. Osiągnięcie tej prędkości [...] Katowic, Krakowa i dalej do Wrocławia. Prace modernizacyjne prowadzone są na odcinku liczącym około 80 km w północnej części magistrali pomiędzy Korytowem, w okolicach Grodziska Mazowieckiego a Idzikowicami [...] celem robót na Centralnej Magistrali Kolejowej jest podniesienie maksymalnej prędkości pociągów do 200km/h. By osiągnąć ten cel PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prowadzą prace w kilku kluczowych branżach.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-do-zielonej-gory-szybko-jak-nigdy-dotad-1858

Koleją do Zielonej Góry szybko jak nigdy dotąd

26.02.2013

pociągi mogą na tym odcinku osiągać prędkość 100 km/h. Zaawansowane są także roboty przy budowie łącznicy kolejowej Pomorsko – Przylep o długości ponad 2km. Dzięki niej będzie można ominąć stację Czerwieńsk [...] przejazdy drogowe w poziomie szyn. Po ukończeniu inwestycji prędkość maksymalna pociągów wyniesie 100 km/h, a czas przejazdu pociągów pasażerskich z Zielonej Góry do Poznania skróci się o pół godziny. Inwestycja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/optymalizacja-sieci-kolejowej-w-polsce-1854

Optymalizacja sieci kolejowej w Polsce

15.02.2013

Linie Kolejowe zarządzają siecią ponad 21 600 km linii kolejowych, których wykorzystanie jest bardzo zróżnicowane. Odcinki od lat nieczynne to blisko 2 200 km linii. Analizie poddano 458 odcinków linii [...] kolejowych o łącznej długości prawie 7 300 km. Rozbudowana metodologia badań obejmowała historyczne, obecne, jaki i przewidywane w najbliższych latach przychody pozyskiwane od przewoźników oraz koszty [...] doprowadziły do zidentyfikowania około 300 nierentownych odcinków linii kolejowych liczących prawie 4 tys. km długości, z których ponad 30, mimo braku rentowności, uznawanych jest jako niezbędne do pracy eksp

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/po-nowych-torach-do-przemysla-1849

Po nowych torach do Przemyśla

12.02.2013

kompleksową wymianę nawierzchni, przebudowę peronu, remont 2 obiektów inżynieryjnych oraz kładki dla pieszych, budowę oświetlenia i poprawę bezpieczeństwa na 2 przejazdach kolejowych roboty budowlane na stacji [...] układu torowego oraz peronu i dojść do peronu, modernizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym, remont 2 przepustów. Realizacja zadania planowana jest od kwietnia do października 2013 roku. Zakres planowanych [...] odcinku Rzeszów – Przemyśl. Inwestycja ma na celu przywrócenie na linii prędkości konstrukcyjnej 120 km/godz oraz skrócenie czasu jazdy pociągów. Rewitalizowana trasa Rzeszów – Przemyśl będzie stanowiła

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...20212223242526272829...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 241 do 250 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook