Wyniki wyszukiwania
zyska, oraz budowę nowych połączeń kolejowych pomiędzy Krakowem a Niepołomicami i Myślenicami. W całym kraju w ramach programu planowane do realizacji są 34 projekty, zgłoszone przez samorządy 11 województw
PRZECZYTAJNowa przeprawa pod torami w Legionowie
05.07.2023
– „Etap III” i „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap IV” w całym kraju wybudowanych zostanie łącznie 25 obiektów inżynieryjnych: 10 wiaduktów drogowych, 12 tuneli
PRZECZYTAJpociągów z nowoczesnych peronów w grudniu 2024 roku. - Przeciwdziałamy wykluczeniu komunikacyjnemu w całym kraju. Przyczyniają się do tego inwestycje kolejowe. Nowe perony pozwolą mieszkańcom regionu korzystać
PRZECZYTAJprogram budowy lub modernizacji przystanków kolejowych zapewnia ułatwienia w dostępie do kolei w całym kraju, także na Lubelszczyźnie. Nowy przystanek w Łagiewnikach pozwoli mieszkańcom na sprawne podróże
PRZECZYTAJporuszać się z prędkością 120 km/h, a towarowe z prędkością 80 km/h. Zwiększą się możliwości kolei w całym regionie. Projekt „Prace budowlane na linii kolejowej nr 25 na odcinku Skarżysko-Kamienna – Sandomierz”
PRZECZYTAJoraz przejścia podziemnego z windami dla podróżnych o ograniczonych możliwościach poruszania się. Na całym odcinku Żychlin – Łowicz – Sochaczew wymieniono tory i sieć trakcyjną. Sprawne przejazdy pociągów
PRZECZYTAJsą umowy o współpracy z samorządami. Łącznie w ramach projektu planowana jest budowa 36 obiektów w całym kraju. Bezpieczne skrzyżowania powstały i są budowane również w ramach Krajowego Programu Kolejowego
PRZECZYTAJGrupa PKP gotowa do upałów
20.07.2017
prowadzą dodatkowe kontrole. Nad bezpieczeństwem ruchu kolejowego czuwają służby dyspozytorskie. W całym kraju do dyspozycji pozostaje 161 zespołów szybkiego reagowania. Na sieci rozlokowano także 62 pociągi
PRZECZYTAJprowadzona na terenie województwa jest częścią szeroko zakrojonego programu przejazdowego, prowadzonego w całym kraju. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zmodernizują łącznie ponad 300 przejazdów kolejowo-drogowych
PRZECZYTAJW maju zakończyły się roboty torowe w ramach inwestycji. Oznacza to, że niemal na całym 67 km odcinku „Kościerskiego korytarza kolejowego” pociągi mogą jeździć z maksymalną prędkością 120 km/h, co skraca
PRZECZYTAJ