Wyniki wyszukiwania
obcych i energii oraz czynników wpływających na ich wzrost. Zgodnie z art. 33 ust 8 Ustawy o transporcie kolejowym w terminie 30 dni od dnia otrzymania projektu Urząd Transportu Kolejowego zatwierdza lub odmawia [...] Kolejowego projekt cennika ze stawkami dostępu na rok 2014. Średnia stawka wzrośnie o 3,7% wobec 4,8 % wzrostu w roku ubiegłym. Celem PLK jest wdrożenie polityki stawek motywującej operatorów kolejowych [...] Kuczyński Dyrektor ds. media relations PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. r.kuczynski@plk-sa.pl 22 473 30 02
PRZECZYTAJnowe przystanki w Laskach i Berejowie 8 – zmodernizowanych stacji i przystanków 13 – zmodernizowanych przejazdów kolejowo-drogowych 26,5 km – wymienionych torów 8 – wyremontowanych mostów [...] układ torowy. Wykonano ścianki peronu wyspowego. Na przygotowanym terenie ułożono już 2 nowe tory oraz 8 rozjazdów, kontynuowane są dalsze prace torowe. Budowa nowego peronu rozpoczęła się także na przystanku [...] przystanku Parczew Kolejowa . – Zaawansowanie prac między Lubartowem a Parczewem na linii Lublin – Łuków nr 30 zapowiada na koniec roku powrót pociągów. Mieszkańców Powiatu Lubartowskiego i Parczewskiego z pewnością
PRZECZYTAJKwietniowy rozkład jazdy już dostępny
25.03.2013
y od 10 lutego 2013 r. do 13 kwietnia br.), jak i nowy, który obowiązywać będzie od 14 kwietnia do 8 czerwca 2013 r. Plakatowe rozkłady jazdy, uwzględniają zgłaszane dotychczas do PLK uwagi i propozycje [...] Informacje dla prasy: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. +48 22 473 30 02 m.siemieniec@plk-sa.pl
PRZECZYTAJWiadukt drogowy jest budowany 8 m nad linią Katowice – Kraków, kilkaset metrów od stacji Trzebinia. Znajdzie się na nim jezdnia z dwoma pasami ruchu i dwa szerokie chodniki. Obiekt zapewni większe bez [...] pasażerowie skorzystają już za kilka miesięcy. Bezpieczne, bezkolizyjne skrzyżowania Na linii kolejowej E30, pomiędzy Krakowem i Katowicami, PLK modernizuje w sumie 34 wiadukty. 10 z nich to nowe obiekty, budowane [...] tej trasie przyspieszą do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb” jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach
PRZECZYTAJUruchomienie tarcz – dużej o średnicy ponad 13 m i mniejszej o średnicy ponad 8 m, to gotowość maszyn do drążenia tuneli kolejowych pomiędzy stacją Łódź Fabryczna a Łodzią Kaliską i Łodzią Żabieniec. [...] przy ul. Stolarskiej/Odolanowskiej. TBM wydrąży tunel o długości ok. 900 metrów i średnicy zewnętrznej 8,5 m. Następnie zostanie obrócony i zacznie pracę w kierunku stacji Łódź Żabieniec. W tym etapie wydrąży [...] Łódź Kaliska. Mniejsza tarcza wydrąży 4 jednotorowe tunele o łącznej długości ok. 4,5 km i średnicy 8,5 m. Katarzyna i Faustyna Tradycją jest, że maszyny drążące tunele otrzymują imiona żeńskie. TBM-om
PRZECZYTAJtunel-laczypolske.pl Tunel budowany w Łodzi w liczbach: 30 m najgłębszy punkt komory startowej dla dużej maszyny TBM 13,04 średnica dużej maszyny TBM 8,7 średnica małej maszyny TBM 7,5 km – łączna długość [...] Stolarskiej i Odolanowskiej okrągła konstrukcja szybu wschodniego sięgnęła maksymalnej głębokości 30 m. Z tej komory duża tarcza (średnica 13 m) rozpocznie drążenie dwutorowego tunelu w kierunku dworca [...] 000 m3 ziemi. W kolejnym etapie wykonawca przygotuje tzw. płytę denną o grubości ok. 2 m i średnicy 30 m. W szybie zachodnim dla mniejszego TBM betonowane są ściany szczelinowe. Równocześnie maszyny pracują
PRZECZYTAJślimakowy - 30 ton Tunel w Łodzi w liczbach: 7,5 km – łączna długość tunelu średnicowego 3 km – długość odcinka dwutorowego 4,5 km – łączna długość czterech odcinków jednotorowych 13,04 m i 8,76 m – średnice [...] Około 650-tonową maszynę – „mechanicznego kreta” o 8,76 m średnicy i 95 m długości przewoziła specjalistyczna firma. Duże części, w większości o wadze kilkudziesięciu ton, trafiły do Łodzi w ubiegłym tygodniu
PRZECZYTAJskłada się z 36 części o wadze ok. 600 ton. Największa z nich waży 87 ton, a tzw. głowica tnąca ma 4,8 metra średnicy i waży 41 ton. Morska podróż do Polski z portu w Szanghaju zajmie ok. 60 dni. W połowie [...] grudnia zaplanowano rozładunek maszyny w jednym z bałtyckich portów. Resztę podróży do Męciny odbędzie w 30 ciężarówkach. Obecnie wykonawcy kończą uzgadnianie trasy przewozu maszyny z zarządcami dróg. Ze względów
PRZECZYTAJkrajowej sięgający niemal 30%. Porównując dane z ostatnich lat, to najlepszy wynik za sierpień od 2010 roku. PKP Intercity szacuje, że do końca 2015 r. przewiezie około 30 mln klientów. W 2014 r. PKP [...] 1,5 h krócej i kolejne skrócenia przejazdów: Poznań – Gniezno (20 min.), Poznań Wschód – Wągrowiec (30 min.), Wolsztyn – Luboń (17 min.), Kluczbork – Ostrzeszów (20 min.) czy Olsztyn – Szczytno – Szymany [...] wzrost liczby pasażerów w pociągach kategorii TLK. Coraz lepsze wyniki sprzedaży biletów Porównując 8 pierwszych miesięcy roku z ostatnich 4 latach widać, że obecne przychody przewoźnika ze sprzedaży biletów
PRZECZYTAJGdańsk Główny 3h10 2h50 W-wa Centralna - Gdańsk Główny 3h00 2h40 W-wa Wschodnia- Gdańsk Główny 2h50 2h30 Ponadto PKP PLK S.A. pracuje nad dalszym skróceniem poszczególnych czasów przejazdu o kolejne 5 minut [...] 000 zł. Wartość projektu to: 400 mln euro za pociągi + 235 mln euro za serwisowanie przez 17 lat + 30 mln euro za centrum serwisowe = 665 mln euro.” Skala rozbieżności jest porażająca. 4. Cytat : „Adrian [...] negatywnie na częstotliwość jazdy pociągów.” 5. Cytat: „Najwcześniej w 2015. skończą się prace na linii E30, przez co Pendolino nie dojedzie też w obiecywanym czasie do Rzeszowa”. Stanowisko PKP Intercity:
PRZECZYTAJ