Wyniki wyszukiwania
lokalne centrum sterowania. W ramach inwestycji wybudowany zostanie wiadukt drogowy w Małkini w miejscu przejazdu kolejowo-drogowego Rozpoczęcie budowy planowane jest w połowie 2020 roku. Po zakończeniu
PRZECZYTAJsieć trakcyjna, infrastruktura energetyczna i teletechniczna oraz dwa nowe przepusty kolejowe. W miejscu połączenia łącznicy z linią Skawina – Żywiec wykonana również rozbudowa mostu kolejowego. W czerwcu
PRZECZYTAJwysiadanie z pociągów. Jest już nowa nawierzchnia, oznakowanie i tablice z rozkładem jazdy. Prace w tym miejscu będą kontynuowane do jesieni – wykonawca zainstaluje wiatę chroniącą przed opadami, ekologiczne
PRZECZYTAJzmian w organizacji ruchu. Dobudowano wówczas m. in. fragment nasypu kolejowego i sieć trakcyjną w miejscu włączenia nowej linii do czynnych torów linii nr 97 i 117. Wykonano jednocześnie rozbudowę istniejącego
PRZECZYTAJWcześniej dojście do peronów zajmowało znacznie więcej czasu, teraz w kilka minut pasażerowie są na miejscu, na stacji kolejowej – mówi Piotr Wyborski, prezes Polskich Linii Kolejowych. Podróżni korzystający
PRZECZYTAJKolej coraz lepsza na Opolszczyźnie
02.01.2025
komunikacja drogowa w Opolu, m.in. dzięki przebudowanemu wiaduktowi na ul. Powstańców Śląskich. W miejscu jednokierunkowej, wąskiej ulicy powstała dwupasmowa droga z chodnikiem. Kilkanaście pociągów dziennie
PRZECZYTAJrogatki znajdują się w pozycji pionowej. Znak „STOP” oznacza konieczność zatrzymania się w wyznaczonym miejscu. Na przejazd można wjechać tylko wtedy, gdy zapewniony jest zjazd z przejazdu – wolne miejsce. Zbliżając
PRZECZYTAJtakże przystanek Ełk Szyba Wschód – zbudowaliśmy tutaj dwa nowe dwustumetrowe perony. Tuż obok, w miejscu dawnego przejazdu kolejowo-drogowego w ul. Kolejowej, powstał wiadukt dla pociągów. Kierowcy bezpiecznie
PRZECZYTAJprzejścia podziemnego. W pierwszej kolejności wyburzony zostanie jeden segment przejścia. W jego miejscu będzie wybudowany nowy segment umożliwiający montaż windy i schodów na nowy peron nr 3. Budowa dojścia
PRZECZYTAJkolejowym. Tory na odcinku Limanowa – Klęczany, na długości ok. 8 km - zostaną poprowadzone w nowym miejscu. Dla sprawnego i bezpiecznego ruchu pociągów, zaprojektowano budowę nowych obiektów inżynieryjnych
PRZECZYTAJ