Wyniki wyszukiwania
układ torów na stacji, sieć trakcyjna oraz urządzenia sterowania ruchem usprawniają prowadzenie pociągów. Na stacji jest również ciszej, gdyż zmniejszył się poziom drgań i hałasu dzięki ułożeniu pod torami
PRZECZYTAJprzerwy w ruchu wynoszące łącznie ponad 31 dni. Opóźnionych z tego powodu było ponad 3 tysiące pociągów. Kampania Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!” to przede wszystkim działania edukacyjne:
PRZECZYTAJinwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na terenie Krakowa. Przedsięwzięcie skróci przejazd pociągów dalekobieżnych w kierunku Zakopanego o ok. 12-15 minut, a lokalnych o ok. 5 minut. Bezpośrednie
PRZECZYTAJrealizowane są również prace utrzymaniowo - naprawcze, które wymuszają aktualizację rozkładu jazdy pociągów. Dotyczy to szlaku Kraków Główny – Kraków Płaszów, gdzie w związku z naprawą wiaduktu przy ul. Miodowej
PRZECZYTAJupłynął termin składania ofert na budowę łącznicy kolejowej, która umożliwi bezpośredni dojazd pociągiem w czasie nie dłuższym, niż 20 minut, z centrum Warszawy do Międzynarodowego Portu Lotniczego na
PRZECZYTAJwymienionych fragmentach linii nie jest prowadzony ruch pasażerski, zaś towarowy, na poziomie 1 - 2 pociągów tygodniowo, należy uznać za śladowy. Realizacja misji publicznej polegającej na udostępnianiu linii
PRZECZYTAJzapewnić tzw. interoperacyjność transportu kolejowego, czyli możliwość swobodnego poruszanie się pociągów po sieciach kolejowych poszczególnych państw bez konieczności zatrzymywania się na granicach oraz
PRZECZYTAJszyn, budowa 1 nowej kładki dla pieszych. Efektem prac będzie poprawa bezpieczeństwa pasażerów w pociągach oraz użytkowników dróg, minimalizacja ryzyka zanieczyszczenia wód oraz ograniczenie hałasu i drgań
PRZECZYTAJetapu II projektu). uzyskanie czasu przejazdu z Olsztyna do Szyman wynoszącego ok. 49 minut dla pociągów zatrzymujących się na wszystkich przystankach. Poprawa stanu infrastruktury kolejowej linii nr 219
PRZECZYTAJkompleksowej modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy oraz 140 – 160 km/h na pozostałym
PRZECZYTAJ