Wyniki wyszukiwania
budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021 – 2025”. Wartość zadań to łącznie blisko 23 mln zł netto. Zakończenie prac planowane jest z końcem 2024 r. Program przystankowy przyczynia się do
PRZECZYTAJzelektryfikowanej linii kolejowej Lublin– Łęczna/LW Bogdanka to ok. 736 mln zł netto, z czego dokumentacja projektowa wynosi 9,5 mln zł netto. Dokumentacja projektowa powstanie również dla rewitalizowanej [...] dostępności transportu kolejowego we Włodawie . Inwestycja o wartości ponad 500 mln zł netto, w tym dokumentacja projektowa za ok. 9 mln zł netto obejmuje odnowienie ok. 41 km linii kolejowej nr 81 na odcinku
PRZECZYTAJpołowy listopada br. Wszystkie roboty zakończą się w grudniu 2025 r. Wartość zadania wynosi ok. 120 mln zł. Efektem prac będzie większy komfort jazdy pociągiem, sprawność i bezpieczeństwo w ruchu kolejowym
PRZECZYTAJz mechanizmu CEF – Łącząc Europę. Wartość umowy dotyczącej bieżącej realizacji projektu wynosi 196 mln brutto. Dofinansowanie z UE wynosi 85%. Komfort obsługi podróżnych na przystankach zapewni m.in: 8
PRZECZYTAJinwestycji z Krajowego Programu Kolejowego, realizowanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. za 196 mln zł Warszawa zyska lepszy system komunikacji. Budowa nowego węzła przesiadkowego Warszawa Młynów zwiększy [...] z mechanizmu CEF – Łącząc Europę. Wartość umowy dotyczącej bieżącej realizacji projektu wynosi 196 mln brutto. Dofinansowanie z UE wynosi 85%. Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski Zespół prasowy PKP Polskie
PRZECZYTAJpociągów dalekobieżnych i międzynarodowych. Inwestycję przewidziano na lata 2016-2019. Jej wartość to 350 mln zł. To kolejne postępowanie finansowane z unijnego instrumentu finansowego CEF „Łącząc Europę”. Dzięki
PRZECZYTAJRemont tunelu-list otwarty
24.01.2007
remontu do 31 maja 2007 roku. Jednocześnie domagano się zaakceptowania dodatkowych kosztów na kwotę 4,5 mln zł. 18 grudnia 2006 roku miały pojechać przez tunel pociągi. Warunkiem była zgoda PLK na żądania wykonawcy
PRZECZYTAJnr 182 Tarnowskie Góry – Zawiercie” to 660 mln zł netto, dofinansowanie unijne w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wynosi ponad 500 mln zł. Zakończenie inwestycji zaplanowane jest
PRZECZYTAJotrzymał dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego w wysokości ponad 40 mln zł. Obecnie opracowywane jest studium wykonalności dla tego projektu, natomiast realizacja robót z
PRZECZYTAJśrodków publicznych, w tym pochodzących z budżetu UE. Szacunkowa całkowita wartość projektu to około 35 mln zł. Projekt będzie finansowany do 85% ze środków Unii Europejskiej, a wkład krajowy będzie pochodził
PRZECZYTAJ