Wyniki wyszukiwania
Główny, podróżni mają zapewniony dostęp do pociągów. O drodze dojścia informują znaki i tablice. Modernizacja stacji Olsztyn Główny zapewni podróżnym oczekiwany komfort obsługi. Osoby o ograniczonych moż
PRZECZYTAJprowadzone roboty, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony środowiska. Więcej informacji na temat modernizacji prowadzonych na odcinku Poznań – Szczecin znajduje się na stronie internetowej projektu: http
PRZECZYTAJsprawne i bezpieczne prowadzenie ruchu pociągów. Pozytywny wpływ na bezpieczeństwo ma również modernizacja 13 przejazdów kolejowo – drogowych. Wartość inwestycji wyniosła 1,1 mld zł netto. Prawie 40 proc
PRZECZYTAJosób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Inwestycje na kolejowej zakopiance, w tym modernizacja i budowa przystanków realizowane są w ramach projektu „Prace na liniach nr 97, 98 ,99, na odcinku
PRZECZYTAJzlokalizowane będzie także Lokalne Centrum Sterowania Ruchem Kolejowym, w którym po zakończeniu modernizacji linii kolejowej Poznań – Szczecin, system komputerowy pod nadzorem dyżurnych ruchu będzie sterował
PRZECZYTAJds. przeciwdziałania wykluczeniu komunikacyjnemu. - Zarządca Infrastruktury stale inwestuje w modernizację kolei dla poprawy przewozu towarów. Prowadzone inwestycje umożliwiają przejazd większej liczby
PRZECZYTAJoznakowanie zwiększają komfort podróży. – Ełk jest przykładem pozytywnych zmian, jakie przynosi modernizacja międzynarodowej linii kolejowej Rail Baltica. Linia łącząca cztery państwa członkowskie UE przyczyni
PRZECZYTAJinwestycji dojechać sprawnie pociągiem do stolicy. Będzie też ważnym punktem przesiadkowym podczas modernizacji warszawskiej linii średnicowej. Codziennie umożliwia dojazd tysiącom pasażerów do Warszawy, dlatego
PRZECZYTAJKraków na linii kolejowej nr 133 Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Kraków Główny” w ramach zadania „Modernizacja linii kolejowej E-30 na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb”. Wartość prac to ponad 54 mln
PRZECZYTAJwłaściwości kruszyw, badania zagęszczenia nasypów oraz nośności podłoża, co jest istotną podstawą w modernizacji czy rewitalizacji linii kolejowych. W pierwszym półroczu 2015 zlecono ok. 1515 badań materiałów
PRZECZYTAJ