Wyniki wyszukiwania
czas budowy. Inwestycja będzie wykonana w okresie 12 miesięcy od daty rozpoczęcia robót. W ramach modernizacji linii kolejowej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. likwidują przejazdy kolejowe w poziomie szyn,
PRZECZYTAJThales Rail Signalling Solutions GmbH - Stuttgart, Niemcy na kwotę 78 617 000,00 PLN netto . Celem modernizacji tej linii jest dostosowanie korytarza E 30 do warunków technicznych wynikających z umów AGC i
PRZECZYTAJprojektów podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, zadanie 7.1- 24.2 - Modernizacja linii kolejowej Warszawa Łódź, etap II, Lot B - odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna ze stacją
PRZECZYTAJuczestniczy około 130 pracowników. Pomimo szerokiego zakresu prac utrzymany jest dostęp do pociągów. – Modernizacja stacji Olsztyn Główny oznacza dla pasażerów oczekiwany komfort obsługi. Dzięki windom i schodom
PRZECZYTAJkolejne segmenty przejścia podziemnego. Ekipy wykonawcy wykonują prace zbrojarskie i żelbetowe. Modernizacja stacji w Oświęcimiu, to nie tylko teren ważny dla podróżnych. Prace obejmują tory i odwodnienie
PRZECZYTAJodcinku Lublin-Warszawa zakończy się w IV kwartale 2022 roku. Wartość nowego LCS to ponad 2 mln zł. Modernizacja stacji Lublin Główny Na stacji Lublin Główny pasażerowie korzystają z nowych, wyższych peronów
PRZECZYTAJZiemomyślu, Dolicach, Morzycy, Kolinie, Grzędzicach, Miedwiecku, Reptowie i Szczecinie Zdunowie. Modernizacja zwiększy komfort podróży na ponad 30 stacjach i przystankach. Na 190 km trasie Poznań – Szczecin
PRZECZYTAJSzepietowie i Uhowie. Rail Baltica w liczbach Na odcinku Czyżew – Białystok zaplanowano budowę lub modernizację: 17 wiaduktów drogowych 8 wiaduktów kolejowych 2 tuneli drogowych 14 przejść podziemnych 10 mostów
PRZECZYTAJwoj. lubelskim prawie 3,5 tysiąca podkładów oraz ponad 1800 m szyn. Materiał uzyskany podczas modernizacji linii koło Warszawy, będzie odpowiedni dla mniejszej kolei wąskotorowej. – Darowizny PKP Polskich
PRZECZYTAJKolejowych S.A. realizowana jest za ok. 26 mln zł (netto) ze środków budżetowych w ramach zadania „Modernizacja mostu kratowego linia nr 203 Tczew – Kostrzyn km 341,375 na podstawie projektu wykonanego przez
PRZECZYTAJ