• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy stary. Rezultatów: 236, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-szykuja-lepsze-podroze-z-radomia-do-warszawy-3984

PLK szykują lepsze podróże z Radomia do Warszawy

02.11.2018

stacjach Warka i Chynów. Zdjęto 17 km sieci trakcyjnej. Specjalne maszyny, tzw. oczyszczarki usunęły stary tłuczeń na kilkunastu kilometrach. Rozebrano peron w Gośniewicach, podobne prace toczą się przy peronach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-stacje-i-nowe-wiadukty-miedzy-poznaniem-a-lesznem-3373

Nowoczesne stacje i nowe wiadukty między Poznaniem a Lesznem

05.05.2017

zmodernizowane 4 stacje i 3 przystanki. Pasażerowie na stacjach Leszno, Stare Bojanowo, Przysieka Stara i Kościan, oraz przystankach osobowych Lipno Nowe, Górka Duchowna, Oborzyska Stare otrzymają znacznie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-leszno-bedzie-wygodniejsza-dla-podroznych-3785

Stacja Leszno będzie wygodniejsza dla podróżnych

15.06.2018

Miasta. Nowe perony między Czempiniem a Lesznem Na koniec czerwca na szlaku Stare Bojanowo - Przysieka Stara – Kościan planowane jest zakończenie prac w jednym torze (nr 1). Na trasie są już zamontowane podkłady

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/do-pociagu-z-wygodnych-peronow-na-linii-do-zwardonia-bedzie-tez-szybciej-10763

Do pociągu z wygodnych peronów na linii do Zwardonia. Będzie też szybciej

30.05.2025

tym specjalna maszyna PUN, czyli pociąg do potokowej wymiany nawierzchni kolejowej, która demontuje stary tor, a w jego miejsce układa nowe szyny i podkłady. Maszyna wykonała już prace na odcinku Zwardoń

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/beda-wygodniejsze-podroze-na-linii-laczacej-woj-slaskie-i-lodzkie-9243

Będą wygodniejsze podróże na linii łączącej woj. śląskie i łódzkie

10.01.2024

Nowe przystanki na terenie woj. śląskiego - Częstochowa Rząsawa, Mykanów, Cykarzew Stary, Cykarzew Północny, Stary Broniszew oraz łódzkiego – Ważne Młyny, Nowa Brzeźnica, Pieńki Dubidzkie, Strzelce Wielkie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-wlodawy-i-lecznej-szybciej-do-lublina-podpisano-umowy-na-projekt-linii-9339

Z Włodawy i Łęcznej szybciej do Lublina – podpisano umowy na projekt linii

01.02.2024

Trzeszkowice, Krzesimów, Ciechanki Krzesimowskie, Łęczna Szpital, Łęczna Akacjowa, Łęczna Polna, Łęczna Stara Wieś, Turowola, Puchaczów, Bogdanka. Szacowana wartość budowy nowej zelektryfikowanej linii kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wszystkie-przetargi-na-linie-warszawa-radom-ogloszone-2910

Wszystkie przetargi na linię Warszawa – Radom ogłoszone

16.10.2015

trwają na drugim końcu linii, czyli w Warszawie. Na stacji Warszawa Okęcie wykonawca rozebrał już stary peron wyspowy i na czas modernizacji zbudował tymczasowy. Trwają prace przy przebudowie torów – jeden

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-i-odnawiany-most-miedzy-lubartowem-a-parczewem-5350

Nowe perony i odnawiany most między Lubartowem a Parczewem

01.02.2021

uzupełniają tłuczeń i podbijają tor. Na kolejnym odcinku między Brzeźnicą a Parczewem demontowany jest stary tor i przygotowywany jest teren pod nowy. Postępuje demontaż peronów na przystankach Gródek i Zabiele

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-mosty-i-wiadukty-w-lublinie-3692

Nowy przystanek, mosty i wiadukty w Lublinie

07.04.2018

przebudowa dwóch mostów i dwóch wiaduktów. Najbardziej zaawansowane prace są nad ul. Diamentową. Stary wiadukt został już w połowie wyburzony. Ruszyła budowa nowych fundamentów. Obiekt zostanie całkowicie [...] kierunku Lubartowa i Chełma. Modernizacja obiektów wiąże się ze zmianami ruchu drogowego. Wykonawca stara się ograniczać zmiany i dba, aby informacje były z odpowiednim wyprzedzeniem przekazane kierowcom

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/maszyna-zakonczyla-prace-na-wiedence-miedzy-porajem-a-myszkowem-5013

Maszyna zakończyła prace na „Wiedence” między Porajem a Myszkowem

22.09.2020

Specjalna maszyna PUN na torach , czyli pociąg do potokowej wymiany nawierzchni kolejowej zdemontowała stary tor, a w jego miejsce ułożyła nowe szyny i podkłady. Zastosowanie mechanizacji i najnowszej techniki

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...15161718192021222324Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 211 do 220 z 236.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook