• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy port. Rezultatów: 449, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/jak-wyglada-demontaz-sieci-trakcyjnej-linia-toszek-polnoc-rudziniec-gliwicki-4563

Jak wygląda demontaż sieci trakcyjnej? Linia Toszek Północ-Rudziniec Gliwicki

towarowych na Górnym Śląsku. Zapewnia m.in. transport węgla z kopalń Rybnickiego Okręgu Węglowego do portów w Szczecinie, Świnoujściu i Gdyni. Prace na linii zwiększą poziom bezpieczeństwa ruchu kolejowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/wiertnica-na-budowie-linii-kolejowej-toszek-polnoc-rudziniec-gliwicki-stare-kozle-4554

Wiertnica na budowie linii kolejowej: Toszek Północ-Rudziniec Gliwicki-Stare Koźle

towarowych na Górnym Śląsku. Zapewnia m.in. transport węgla z kopalń Rybnickiego Okręgu Węglowego do portów w Szczecinie, Świnoujściu i Gdyni. Prace na linii zwiększą poziom bezpieczeństwa ruchu kolejowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-z-bydgoszczy-do-trojmiasta-beda-szybsze-podroze-i-sprawniejszy-przewoz-towarow-4553

Koleją z Bydgoszczy do Trójmiasta będą szybsze podróże i sprawniejszy przewóz towarów

25.02.2020

stacji Warlubie koncepcję włączenia do linii kolejowej tzw. „szprychy” – połączenia do Centralnego Portu Komunikacyjnego. Modernizacja linii między Złotnikami Kujawskimi a Twardą Górą zwiększy przepustowość [...] pasażerów, ale także szybszy i bezpieczniejszy przewóz towarów z południa kraju do nadbałtyckich portów. Odcinek linii nr 131, objęty dokumentacją, jest częścią magistrali kolejowej C-E 65, należącej do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/planowane-sa-szybsze-podroze-koleja-do-trojmiasta-oraz-bydgoszczy-4551

Planowane są szybsze podróże koleją do Trójmiasta oraz Bydgoszczy

21.02.2020

także dotyczyć budowy dwóch łącznic między linią Chojnice – Tczew (nr 203) i linią Bydgoszcz – Gdynia Port (nr 201). Łącznie to ok. 100 km linii. Dokumentacja dotyczy inwestycji istotnej dla ruchu pasażerskiego [...] pasażerskiego. Planowane łącznice mogą usprawnić przewóz towarów linią od Bydgoszczy (nr 201) do i z portu w Gdyni. Po wykorzystaniu dokumentacji i realizacji projektu dla mieszkańców Pomorza mogą być lepsze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ii-kongres-rozwoju-kolei-4527

II Kongres Rozwoju Kolei

29.01.2020

na rynku vs służba publiczna”. W ramach tej problematyki dyskusja obejmuje m.in. wpływ Centralnego Portu Komunikacyjnego na rozwój połączeń kolejowych, wzrost konkurencyjności przewozów towarowych na obszarze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-podpisuja-umowy-za-14-mld-zl-na-linie-szczecin-poznan-4524

PLK podpisują umowy za 1,4 mld zł na linię Szczecin – Poznań

27.01.2020

także warunki przewozu ładunków, co ma szczególne znaczenie w kontekście rozwoju zachodniopomorskich portów ‒ powiedział Arnold Bresch, członek Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. W ramach prac na odcinku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przewoz-towarow-koleja-do-portu-w-policach-bedzie-sprawniejszy-1-4523

Przewóz towarów koleją do portu w Policach będzie sprawniejszy

27.01.2020

przeładunkowych portu i poprawa jego dostępności. Obecnie pociągi towarowe, jadące linią Szczecin – Trzebież Szczeciński do portu w Policach muszą przejeżdżać przez oddaloną od portu stację, należącą [...] infrastruktury kolejowej linii kolejowej nr 406 poprzez połączenie jej z Portem Morskim Police dla projektu Budowa połączenia kolejowego do portu morskiego Police w ramach projektu pod nazwą Prace przygotowawcze [...] na budowę. Zarząd Morskiego Portu Police Sp. z o.o. realizuje obecnie prace przedprojektowe w ramach Koncepcji programowo – lokalizacyjnej budowy stacji kolejowej „Police Port” wraz z niezbędną infrastrukturą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przewoz-towarow-koleja-do-portu-w-policach-bedzie-sprawniejszy-4497

Przewóz towarów koleją do portu w Policach będzie sprawniejszy

30.12.2019

przeładunkowych portu i poprawa jego dostępności. Obecnie pociągi towarowe, jadące linią Szczecin – Trzebież Szczeciński do portu w Policach muszą przejeżdżać przez oddaloną od portu stację, należącą [...] inwestycja. Port w Policach jest czwartym co do wielkości portem w Polsce pod względem przeładunku. Rocznie odprawia prawie 2 mln ton towarów. Dzięki budowie nowego toru, po raz pierwszy port będzie miał [...] Zarządem Morskiego Portu Police Sp. z o.o. (należącym do Grupy Azoty). Dokument pozwala na przygotowanie dokumentacji odgałęzienia, prowadzącego ze stacji kolejowej Police do portu Police. Wybudowany zostanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdansk-port-polnocny-sprawny-dojazd-pociagow-zapewni-85-tys-pali-4494

Gdańsk Port Północny – sprawny dojazd pociągów zapewni 85 tys. pali

27.12.2019

PLK w ramach projektu pn. „Poprawa dostępu kolejowego do portu morskiego w Gdyni” przebudują 115 km torów oraz zelektryfikują dojazdy do bram portu. Przebudowa obejmie także 13 km dróg, most kolejowy oraz [...] Na stacji Gdańsk Port Północny wzmacniany jest teren, co pozwoli na obsługę cięższych pociągów towarowych. W podłoże wbito już około 7200 betonowych pali, a docelowo będzie ich około 85 tys. Remontowane [...] sprawniejszą i bezpieczną obsługę większej liczby pociągów towarowych, kierowanych do gdańskiego portu. Umożliwi to obsługę dłuższych i cięższych składów, czyli przeładunek większej ilości towarów. Na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/robia-miejsce-na-nowe-tory-w-portach-szczecin-i-swinoujscie-4492

Robią miejsce na nowe tory w portach Szczecin i Świnoujście

23.12.2019

pociągów towarowych dojedzie do portów w Szczecinie i Świnoujściu W ramach projektu, na stacji Szczecin Port ułożonych zostanie 61 km torów, z czego blisko 5 km na terenie Portu Szczecin. Poziom bezpieczeństwa [...] umożliwi kursowanie dłuższych i cięższych pociągów, czyli zapewni rozwój Portu Morskiego w Świnoujściu. Zakończenie prac w portach w Szczecinie i Świnoujściu planowane jest w II kw. 2022 r. „Wyłączną od [...] W zachodniopomorskich portach, aby nie ograniczać ruchu pociągów i przeładunku na statki, prace prowadzone są etapami. Przed budową nowych torów konieczny jest demontaż starej infrastruktury tzn.: torów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...17181920212223242526...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 211 do 220 z 449.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook