Wyniki wyszukiwania
w Zielonce, Wołominie, Tłuszczu i Łochowie przejścia podziemne zapewniają bezpieczne dojście do peronów. Wszystkie obiekty zostały przystosowane do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się
PRZECZYTAJPodjuchy. Kładki nad linią tramwajową przy przystanku Szczecin Zdroje zapewnią wygodne dojście do peronów. - W imieniu wszystkich mieszkańców naszego województwa dziękuję za ten projekt i możliwość jego
PRZECZYTAJZielonka – Tłuszcz – Sadowne zasadnicze prace zostały już zakończone. Pasażerowie korzystają z nowych peronów i przejść podziemnych. Bezpieczny i sprawny przejazd umożliwiają oddane do użytku bezkolizyjne s
PRZECZYTAJch, m.in. w Wasilkowie, Czarnej Białostockiej i Sokółce. Podróżni skorzystają z wyremontowanych peronów wyposażonych w nowe wiaty, ławki, antypoślizgową nawierzchnię oraz tablice informacyjne. Dogodną
PRZECZYTAJną a Sandomierzem wzrośnie komfort ob-sługi na stacjach i przystankach. PLK przebudują m.in. 35 peronów. Będą wyższe i wygod-niejsze dla pasażerów oraz wyposażone w nowe oświetlenie i lepiej oznakowane
PRZECZYTAJkrótsze podróże, wygodniejsze perony Dzięki modernizacji pasażerowie mogą korzystać z nowoczesnych peronów wyposażonych m.in. w nowe wiaty, ławki, lepsze oświetlenie, tablice informacyjne oraz system informacji
PRZECZYTAJwa – mówi Ireneusz Merchel, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. PLK przebudują łącznie 13 peronów m.in. na stacjach i przystankach: Waplewo, Nidzica, Olsztynek i Gągławki. Poza czterema zmodernizowanymi
PRZECZYTAJwartości 1,7 mld zł. – mówi Ireneusz Merchel, prezes PLK. Zdecydowanie szybsze podróże, wygodniej na peronach Efekty rewitalizacji linii będą szczególnie odczuwalne dla podróżujących między Szczytnem a Ełkiem
PRZECZYTAJŁodzi. Na drugim poziomie, ulokowanym 16,5 metra pod ziemią, znajdzie się stacja kolejowa z czterema peronami i ośmioma torami. Inwestycja w tunelu i na dworcu obejmuje montaż 12,5 km torów. Na pierwszym poziomie
PRZECZYTAJstacji Wągrowiec; naprawę czterech obiektów inżynieryjnych; przebudowę istniejących i budowę nowych peronów z dojściami przystosowanymi do obsługi osób niepełnosprawnych; modernizację przejazdów kolejowo –
PRZECZYTAJ