• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 10,5. Rezultatów: 555, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-kolejne-elementy-maszyn-tbm-pracuja-pod-ziemia-5703

Łódź. Kolejne elementy maszyn TBM pracują pod ziemią

14.05.2021

elementów mechanicznego kreta. Prace maszyn będą coraz bardziej wydajne. Możliwe tempo pracy maszyn to ok. 10 m na dobę. Na placach są obudowy podziemnych korytarzy – tzw. tubingi. Przygotowano ponad 1200 elementów [...] wykonawca z wyprzedzeniem starają się przekazywać informacje adresatom. Czasowa zmiana lokum na ok. 3-5 dni, na pierwszych odcinkach drążenia tunelu obejmie mieszkańców pojedynczych budynków. Mieszkania będą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowe-podroze-w-tubingach-ruszyla-produkcja-elementow-tuneli-w-lodzi-5024

Kolejowe podróże w tubingach – ruszyła produkcja elementów tuneli w Łodzi

29.09.2020

dobowa produkcja tubingów 7,5 km – łączna długość tunelu średnicowego 3 km – długość odcinka dwutorowego 4,5 km – łączna długość czterech odcinków jednotorowych 12,7 m i 8,5 m – średnice tuneli kolejowych [...] Odolanowskiej wykonane zostały ściany komory dla dużej maszyny TBM. Docelowo komora będzie miała 26,5 m głębokości oraz do 30 m szerokości. W obu lokalizacjach pracuje specjalistyczny sprzęt. Po przygotowaniu [...] Łodzi Fabrycznej dwutorowy tunel o długości 3 km oraz 4 tunele jednotorowe o łącznej długości ok. 4,5 km - w stronę Łodzi Kaliskiej i Łodzi Żabieniec. Ściany tuneli będą zbudowane z tubingów. Na dwutorowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/elektrycznym-pociagiem-z-lublina-do-stalowej-woli-5227

Elektrycznym pociągiem z Lublina do Stalowej Woli

11.12.2020

Aby zapewnić zasilanie, zmodernizowano podstację trakcyjną w Stalowej Woli Rozwadowie oraz zbudowano 5 nowych w Lublinie, Niedrzwicy, Pułankowicach, Polichnie i Zaklikowie. Podstacje trakcyjne stanowią istotny [...] Wola Rozwadów czas podróży z Lublina do Stalowej Woli skrócił się o ok. 15 minut i wynosi d1 godz. 10 minut dla pociągów dalekobieżnych oraz 1 godz. 40 min dla pociągów regionalnych. Pociągi pasażerskie

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/instrukcje-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/elektroenergetyka-kolejowa

Elektroenergetyka kolejowa

A. Iet-4 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 110 KB Iet-5 - wersja z możliwością podglądu Wytyczne projektowania urządzeń elektrycznego ogrzewania rozjazdów Iet-5 - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF [...] Dokument Normatywny 01-10/ET/2017. Fundamenty konstrukcji wsporczych sieci trakcyjnej Iet-112 – wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 918 KB Dokument Normatywny 01-10/ET/2017. Fundamenty [...] KB Iet-115 Dokument Normatywny 01-5/ET/2008 Oprawy oświetleniowe Iet-115 - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 676 KB Dokument Normatywny 01-5/ET/2008 Oprawy oświetleniowe Iet-115

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-wspiera-historyczne-ekspozycje-i-szkolenie-saperow-7700

PLK SA wspiera historyczne ekspozycje i szkolenie saperów

16.11.2022

Żelaznych w Gdyni urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Darowizna w postaci wózków motorowych WM-10L i WŻA-10L oraz wagonu osobowego typu 104 Af, przebudowanego na socjalny, trafiła do Chojnickiego Stowarzyszenia [...] Syberię - mówi Andrzej Bittel, sekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury. PLK SA przekazała także do 10 Świętokrzyskiej Brygady Obrony Terytorialnej tory zdemontowane podczas modernizacji linii Warszawa [...] historię kolei. Tylko w br. PLK SA przekazała m.in. do Powiatu Opolskiego w woj. lubelskim prawie 3,5 tysiąca podkładów oraz ponad 1800 m szyn. Materiał uzyskany podczas modernizacji linii koło Warszawy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-uczestnikiem-forum-ekonomicznego-w-krynicy-3901

PLK uczestnikiem Forum Ekonomicznego w Krynicy

04.09.2018

60% Krajowego Programu Kolejowego, natomiast wartość przetargów, które obecnie są w toku to blisko 10 mld zł. - W tym roku planujemy zrealizować inwestycje na poziomie prawie 11 mld zł. To oznacza ponad [...] ch, opracowano listę ok. 300 propozycji inwestycji do realizacji od 2021 do 2030 r. o wartości 247,5 mld zł. W ten sposób zarządca infrastruktury mógł lepiej przygotować studia wykonalności i prace projektowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-przeprawy-nie-waskie-gardla-efekt-modernizacji-mostow-2974

Sprawne przeprawy nie „wąskie gardła” – efekt modernizacji mostów

02.01.2016

1500 m3 betonu. Od grudnia po nowej stalowej konstrukcji jeżdżą pociągi Warszawa – Białystok, które po 10 miesiącach przerwy na intensywne prace, wróciły na popularną trasę. (Dla porównania w galerii zdjęcie [...] którego jedno przęsło jest ruchome, ma długość 261,80 m. Element podnoszony ma długość 17,35 m, szerokość 5 m i waży 163 tony. Jest podnoszony lub opuszczany w czasie od 2 do 4 minut. Konstrukcja obiektu: pi [...] przeprawy mostowej: 125 m Termin oddania do użytku: sierpień przyszłego roku Koszt inwestycji: 38 mln zł 5. Most nad Odrą we Wrocławiu Niezwykle istotna przeprawa zapewnia sprawną komunikację w ruchu dalekobieżnym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-do-lodzi-i-kutna-dzieki-pracom-od-leczycy-do-ozorkowa-5438

Lepsze podróże do Łodzi i Kutna dzięki pracom od Łęczycy do Ozorkowa

01.03.2021

linii między Ozorkowem a Łęczycą obejmuje 5 peronów, 17 km torów, 2 mosty, 4 przepusty oraz 17 rozjazdów. Wzrost poziomu bezpieczeństwa przyniesie modernizacja 10 przejazdów kolejowo-drogowych. Projekt pn [...] pn. „Prace na liniach kolejowych nr 15, 16 na odcinku Łódź Kaliska – Zgierz – Kutno” o wartości 129,5 mln zł netto jest finansowany ze środków budżetowych. Dla lepszych podróży z Łodzi do Kutna By zapewnić

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-pociagow-dzieki-mijance-zgierz-polnoc-na-trasie-lodz-kutno-5576

Więcej pociągów dzięki mijance Zgierz Północ na trasie Łódź – Kutno

09.04.2021

Ozorków (ok. 172,8 mln netto, finansowanie ze środków RPO woj. łódzkiego) i Ozorków – Łęczyca (ok. 129,5 mln zł netto, finansowanie ze środków budżetowych). Prace na trasie Łódź Kaliska – Zgierz – Ozorków [...] zapewni przebudowa łącznie 55 km torów i sieci trakcyjnej oraz wymiana ponad 70 rozjazdów oraz remont 10 mostów i 7 wiaduktów. Wzrost poziomu bezpieczeństwa przyniesie modernizacja 27 przejazdów kolejowo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-krakowa-do-niepolomic-dzieki-programowi-kolej-plus-9110

Pociągiem z Krakowa do Niepołomic dzięki programowi Kolej Plus

11.12.2023

Zadania dotyczą miast powyżej 10 tys. mieszkańców, które nie mają obecnie pasażerskich połączeń kolejowych lub połączenia wymagają usprawnienia. Dzięki realizacji Kolei Plus ok. 1,5 mln ludzi zyska lepszy dostęp

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...17181920212223242526...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 211 do 220 z 555.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook