• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy czarl. Rezultatów: 2969, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zobacz-swoj-pociag-na-interaktywnej-mapie-2802

Zobacz swój pociąg na interaktywnej mapie

26.05.2015

i przystankach. Wszystkie działania realizowane przez spółki Grupy PKP oraz przewoźników, mają na celu podnoszenie standardów obsługi podróżnych. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/latwiejszy-transport-towarow-koleja-do-portu-gdanskiego-2801

Łatwiejszy transport towarów koleją do Portu Gdańskiego

22.05.2015

dostępu do portu Gdańsk”, w ramach których przebudowywane będą stacje i linie w rejonie portów w celu poprawy przepustowości i jakości obsługi towarowej terminali. Prace dofinansowane z CEF przewidziano

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-przyszlym-roku-pojedziemy-pociagiem-na-lotnisko-w-szymanach-2800

W przyszłym roku pojedziemy pociągiem na lotnisko w Szymanach

22.05.2015

Przystanek przy lotnisku w Szymanach zaczyna nabierać kształtu. Wykonawca zakończył już budowę ścianek peronowych, oraz słupów oświetleniowych. Powstaje wiata dla podróżnych. - Na nowych nasypach będz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-coraz-wygodniejsze-perony-dla-pasazerow-z-regionu-i-polski-2797

Wrocław – coraz wygodniejsze perony dla pasażerów z regionu i Polski

15.05.2015

Podróżni już korzystają ze zmodernizowanych peronów na dolnośląskim odcinku linii Wrocław – Poznań oraz na stacji Wrocław Osobowice, przystankach Wrocław Świniary i Wrocław Mikołajów. Za kilka miesięc

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komfortowo-w-karkonosze-2796

Komfortowo w Karkonosze

14.05.2015

Wyremontowane perony w Jeleniej Górze Zachodniej oraz w Piechowicach mają nową nawierzchnię, ławki oraz tablice informacyjne. Perony zostały podwyższone, jak również wyposażone w nowy system nagłośnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/27-mln-zl-podrozni-zyskuja-lepsza-obsluge-w-wagrowcu-i-nowe-przystanki-2793

27 mln zł – podróżni zyskują lepszą obsługę w Wągrowcu i nowe przystanki

11.05.2015

Stacja Wągrowiec zmienia się. Prace trwają od października 2014 r. Naprawiane są tory i przebudowywane perony. Platformy będą wyposażone w wiaty z siedzeniami, czytelne oznakowanie i tablice informacy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zwierze-przy-torze-bezpiecznie-zyc-moze-2792

Zwierzę przy torze bezpiecznie żyć może

09.05.2015

Uzyskane wyniki potwierdziły, że zarówno wody opadowe jak i gleba, są wolne od zanieczyszczeń. Cicho, coraz ciszej Prowadzenie ruchu kolejowego wiąże się z odgłosami pociągów w sąsiedztwie toru. Dlatego zarządca

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/23-miliony-zl-na-nowy-most-kolejowy-miedzy-polska-i-niemcami-2787

23 miliony zł na nowy most kolejowy między Polską i Niemcami

04.05.2015

Most nad Nysą Łużycka zastąpi starą przeprawę. Budowa ruszyła po uzyskaniu niezbędnych polskich i niemieckich dokumentów m.in. związanych z ochroną środowiska. Od lutego trwa rozbiórka wyeksploatowany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-bez-barier-grupa-pkp-przyjazna-niepelnosprawnym-2783

Kolej bez barier. Grupa PKP przyjazna niepełnosprawnym

28.04.2015

Gdańsk Główny, Gdynia Główna, Wrocław Główny oraz Katowice) Stowarzyszenie Integracja przeprowadziło audyt, po którym Grupa PKP podjęła szereg inicjatyw na rzecz osób niepełnosprawnych. Ścieżki dotykowe na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/klient-najwazniejszy-pozytywne-zmiany-w-grupie-pkp-2785

Klient najważniejszy – pozytywne zmiany w Grupie PKP

29.04.2015

działów wsparcia oraz 20 mln zł z tytułu przeprowadzonych audytów i wykrytych nieprawidłowości. Klient Coraz więcej podróżnych docenia zmiany i lepsza obsługę na dworcach, peronach krótkie czasy przejazdu pomiędzy [...] pozytywnie ocenia punktualność pociągów PKP Intercity, to o 10 punktów procentowych więcej niż w 2013 r. Coraz więcej podróżnych dostrzega poprawę bezpieczeństwa na kolei. 67% z nich czuje się pewnie podczas podróży [...] netto został zredukowany o 80%. Analitycy PwC docenili dynamicznie rosnące nakłady na inwestycje, coraz wyższy poziom wykorzystania środków unijnych oraz osiągnięcia w obszarze poprawy bezpieczeństwa i

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...214215216217218219220221222223...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 2181 do 2190 z 2969.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook