Wyniki wyszukiwania
Realizowany projekt umożliwi przebudowę łącznie 22 peronów w 15 miejscowościach Oprócz Wielkopolski modernizacja obejmie także 15 peronów w województwie kujawsko-pomorskim, między Inowrocławiem a Jabłonowem
PRZECZYTAJposzerzony, kierowcy zyskają szerszą jezdnię, a dla pieszych i rowerzystów będą chodniki oraz ścieżki. Modernizacja wiaduktów zapewni sprawny i bezpieczny ruch pociągów oraz poprawi komunikację w mieście. Na szlakach
PRZECZYTAJ25 skrzyżowań dwupoziomowych , które zostaną wybudowane między Białymstokiem i Czyżewem dzięki modernizacji linii Rail Baltica. Bezkolizyjne przeprawy przez tory, zamiast przejazdów kolejowo-drogowych,
PRZECZYTAJpodziemne i drugi peron. W Bartodziejach budowany jest z odzyskanego materiału nowy nasyp. Przed modernizacją odcinek między Warką a Radomiem był jednotorowy. Po wybudowaniu drugiego toru, więcej pociągów
PRZECZYTAJnaprowadzającym i nawierzchni o zróżnicowanej strukturze. Wykonawcy przystępują do kolejnego etapu modernizacji stacji. Prace budowlane obejmą peron nr 3, który będzie powiększony i podwyższony. Prace będą
PRZECZYTAJNa CMK rosną wiadukty obok pociągów
20.03.2020
Wartość inwestycji ponad 104 mln zł netto. To część większego projektu ze środków budżetowych pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II” . Po Centralnej Magistrali Kolejowej
PRZECZYTAJprzechodzi elewacja budynku i wnętrze dworca. Prace nie wpływają na dostęp podróżnych do pociągów. Po modernizacji budynek stanie się bardziej funkcjonalny. Zapewni to nowy układ kas biletowych oraz połączenie
PRZECZYTAJuwzględniają potrzeby ochrony środowiska - przygotowane będą 4 przejścia dla małych zwierząt. Projekt „Modernizacja linii kolejowej nr 35 na odcinku Ostrołęka-Chorzele” ma wartość około 347 mln zł i ubiega się
PRZECZYTAJWarszawa – Białystok odbywa się po jednym ze starych mostów. Poza przeprawą w Uhowie, w ramach modernizacji odcinka Czyżew – Białystok PLK przebudują łącznie 10 mostów kolejowych. Inwestycja prowadzona
PRZECZYTAJpodpisanego w maju porozumienia, wybudują konstrukcję tunelu pod Warszawą Wschodnią, w trakcie modernizacji stacji. Przyjęte rozwiązanie umożliwi późniejsze zrealizowanie inwestycji drogowej bez konieczności
PRZECZYTAJ