Wyniki wyszukiwania
Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJBędący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJBędący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld zł środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJBędący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld zł środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJPakt kolejowy dla Województwa Łódzkiego
09.04.2025
wyprzedzające, zmierzające do zlecenia dokumentacji studialnej i analitycznej dla projektów, które stanowić będą potencjalną oś rozwoju kolei w regionie w zakresie: budowy linii kolejowej na odcinku Bełchatów
PRZECZYTAJrannych spadła o 35 % (17 osób, o 9 mniej niż w ub. roku). Zdarzenia na przejazdach kolejowo-drogowych stanowią około 0,7 procent wszystkich wypadków drogowych. 30 tysięcy bezpieczniejszych kierowców PKP Polskie
PRZECZYTAJdawnego przejścia nie tylko będzie wykorzystywane jako dojście z budynku stacyjnego do peronów, ale stanowić będzie dodatkowe połączenie dwóch części miasta podzielonych linią kolejową. Nowe przejście podziemne
PRZECZYTAJ– Morze Bałtyckie wdrażany jest przez Polskę, Belgię, Holandię, Niemcy, Czechy i Litwę i będzie stanowił łącznik między wschodem i zachodem Europy. Informacje szczegółowe Korytarze dedykowane kolejowemu
PRZECZYTAJprzechodzące przez nie w niedozwolonych miejscach, odpowiadają za blisko 80% wypadków na kolei i stanowią zdecydowaną większość ofiar śmiertelnych. Niemal każde takie zdarzenie oznacza nie tylko tragedię
PRZECZYTAJwykonanie analiz i wskazanie najkorzystniejszego wariantu przebiegu linii. Natomiast drugi etap stanowić będzie uszczegółowienie wybranego w pierwszym etapie wariantu, opracowanie raportów, wniosków i
PRZECZYTAJ