• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rzeszow-glowny-dostepna-stacja-sprawny-przejazd-pod-torami-4337

Rzeszów Główny – dostępna stacja, sprawny przejazd pod torami

27.08.2019

pociągu. Nawierzchnia z liniami naprowadzającymi ułatwi drogę osobom niewidomym i słabowidzącym. Podróżnym o ograniczonych możliwościach poruszania się lepszy dostęp do kolei zapewni 5 wind i 5 schodów ruchomych [...] osób oraz specjalistyczny sprzęt, min. palownice, dźwigi, wiertnice. Rzeszów Zachodni już służy podróżnym Podróżni od czerwca korzystają z nowego dodatkowego przystanku Rzeszów Zachodni. Obiekt powstał [...] Krajowego Programu Kolejowego, w ramach projektu: „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM)”. Wartość umowy współfinansowanej ze środków unijnych Programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-w-podroz-ze-szczecina-glownego-3537

Wygodniej w podróż ze Szczecina Głównego

14.11.2017

Linie Kolejowe S.A. rozpoczynają ostatni etap modernizacji stacji. - Zwiększenie standardu obsługi podróżnych na stacjach i przystankach to jeden z celów realizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A [...] czytelne oznakowanie oraz nowe funkcjonalne oświetlenie. W wygodnym dotarciu na perony pomogą podróżnym windy, z których będą mogły skorzystać także osoby z rowerem czy wózkiem. Większe bezpieczeństwo [...] Szczecinie jest realizowana w ramach projektu „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap I Szczecin Główny”. Jej koszt to prawie 57,5 mln

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-na-polwysep-helski-przyjazna-ptakom-4727

Kolej na Półwysep Helski przyjazna ptakom

09.06.2020

barierki oraz linie bezpieczeństwa. Uzupełniane i naprawiane jest oznakowanie peronów, które pomaga podróżnym w orientacji. W Juracie i Jastarni PLK zamontowały nowe gabloty informacyjne. W trosce o środowisko [...] przezroczyste ścianki mają specjalne kontrastowe pasy. Takie rozwiązanie nie zmienia warunków dla podróżnych, a ostrzega – pomaga ptakom w ominięciu przeszkody. Dla pieszych w Pucku (ul. 10 Lutego) dodatkowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ogloszenie-przetargu-na-przebudowe-peronu-nr-1-na-stacji-katowice-843

Ogłoszenie przetargu na przebudowę peronu nr 1 na stacji Katowice

10.08.2010

„Modernizacja układu torowego na liniach nr 1, 137, 139, i infrastruktury służącej do obsługi podróżnych w obrębie stacji Katowice Osobowa” . Pierwszy przetarg na to zadanie został unieważniony, ponieważ [...] wykonanie w systemie „ projekt i budowa ” przebudowy układu torowego i infrastruktury do obsługi podróżnych w obrębie peronu nr 1 na stacji Katowice. Inwestycja będzie finansowana ze środków budżetu państwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczna-kolej-w-trakcie-sdm-3135

Bezpieczna kolej w trakcie ŚDM

26.07.2016

można się porozumieć także w języku angielskim. OGRANICZENIA DLA PODRÓŻNYCH Oprócz wszystkich udogodnień przygotowanych dla podróżnych przez spółki kolejowe (dodatkowe pociągi, specjalna oferta biletowa [...] celną i strażą pożarną. – Kolej ma duże doświadczenia w organizowaniu przewozów dla dużych grup podróżnych oraz w zapewnieniu transportu na potrzeby organizacji wydarzeń masowych. Do zapewnienia bezpieczeństwa [...] Światowych Dni Młodzieży funkcjonariusze SOK będą mogli jeszcze lepiej zadbać o bezpieczeństwo podróżnych, dzięki dodatkowym uprawnieniom przyznanym SOK w marcu na mocy specustawy – dodaje. Podczas za

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-gotowa-do-zimy-1-2676

Grupa PKP gotowa do zimy

26.11.2014

nim zaproponujemy podróżnym o wiele krótsze czasy przejazdu na głównych trasach. W przypadku połączeń z Warszawy do Gdańska i Wrocławia będą to czasy najkrótsze w historii. Pomoc podróżnym zapewnią mobilni [...] którzy pojawią się podczas zmiany rozkładu na 18 najważniejszych dworcach kolejowych. Dziennie podróżnych wspierać będzie ok. 100 informatorów. Podróżni będą informowani o ewentualnych opóźnieniach. Pełną [...] pl , www.plk-sa.pl , www.pkpsa.pl ) i portalach społecznościowych (twitter, facebook). Pomoc dla podróżnych W przypadku opóźnień powyżej 30 minut, pasażerowie pociągów PKP Intercity otrzymają ciepłe napoje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/niezbedne-podroze-na-wielkanoc-sa-bezpieczne-5556

Niezbędne podróże na Wielkanoc są bezpieczne

02.04.2021

Wsparcia Klienta . Zapewnia podróżnym pomoc na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień spowodowanych m.in. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi CWK organizuje dojazd podróżnych do stacji docelowej, [...] kontakt z przewoźnikami pozwala na szybkie reagowanie, jeśli potrzebne jest dodatkowe działanie dla podróżnych. W gotowości są 164 zespoły szybkiego usuwania awarii i pociągi do naprawy sieci trakcyjnej. Zapewniono

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/iwiny-nowy-przystanek-kolejowy-kolo-wroclawia-5207

Iwiny - nowy przystanek kolejowy koło Wrocławia

08.12.2020

jest już konstrukcja pierwszego peronu i wykonana część prac ziemnych. Wysokość obiektu zapewni podróżnym wygodne wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Przystanek będzie miał dwa perony o szerokości, 3,5 m [...] wyznaczonym pasem bezpieczeństwa. Drogę do pociągów zapewni bezkolizyjne przejście pod torami. Dla podróżnych o ograniczonych możliwościach poruszania się będą dwie windy. Zostanie zamontowane oświetlenie [...] samorządowymi - dojazd do przystanku wykona gmina Siechnice. Nowy przystanek zostanie udostępniony podróżnym w połowie przyszłego roku. Projekt pn.: „Dostosowanie linii kolejowej nr 276 do obsługi przewozów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdansk-glowny-podrozni-korzystaja-z-odnowionego-przejscia-do-centrum-4538

Gdańsk Główny – podróżni korzystają z odnowionego przejścia do centrum

05.02.2020

komunikaty głosowe i wizualne będą podawane jednocześnie. Gdańsk Główny coraz wygodniejszy dla podróżnych W Gdańsku Głównym pasażerowie korzystają już ze zmodernizowanych peronów nr 1 i 2. Podwyższone [...] Odnowione zostały również wiaty. Nowe gabloty informacyjne oraz czytelne oznakowanie gwarantują podróżnym dobrą orientację na stacji. Dla osób niewidomych i niedowidzących wzdłuż krawędzi peronów oraz w [...] tura i Środowisko. Wartość zadania o nazwie „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap II Gdańsk Główny”, realizowanego przez PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/latwiej-wsiasc-do-pociagow-w-woj-kujawsko-pomorskim-6847

Łatwiej wsiąść do pociągów w woj. kujawsko – pomorskim

08.04.2022

wiaty i ławki. Oznakowanie oraz informacje w gablotach ułatwiają orientację na przystankach. Dla podróżnych o ograniczonych możliwościach poruszania się są wygodne dojścia. Wsparciem dla osób niewidomych [...] nowych peronów, to efekt realizacji projektu pn. „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap IV – infrastruktura pasażerska na liniach rewita [...] Środowisko. W województwie kujawsko – pomorskim, w ramach zadania, dostępniejsze dla wszystkich podróżnych są już perony w Suchatówce , Gniewkowie , Turznie , Zieleniu i Książkach na linii Inowrocław –

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...16171819202122232425...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 201 do 210 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook