Wyniki wyszukiwania
system detektorów. Docelowo tarcza ma pokonywać ponad 10 metrów górotworu na dobę, przy jednoczesnym montażu ścian i usuwaniu wydobytego urobku. Pozwoli to na wydrążenie niemal 4 km tunelu w ok. 10 miesięcy
PRZECZYTAJKoleją na święta do stolicy Tatr
22.12.2023
dokończone będą pozostałe roboty, m.in. na stacji Zakopane. Obejmą one nawierzchnię na peronach, montaż wiat oraz prace wykończeniowe i porządkowe, których realizację uniemożliwiała obecna aura. Docelowo
PRZECZYTAJe wewnątrz obiektu. Do zrobienia pozostało dokończenie szybu windowego i dojść do przejścia oraz montaż przepompowni. We wrześniu rozpocznie się budowa konstrukcji zadaszenia i wind. Prace zostały zaplanowane
PRZECZYTAJSpecjalna maszyna TEM Katarzyna zakończyła w październiku drążenie. Obecnie wykorzystywana jest przy montażu izolacji na ścianach tunelu. Praca Katarzyny umożliwiła realizację robót i bezpieczny przejazd ponad
PRZECZYTAJzapewnią dobrą eksploatację tunelu. W najbliższych dniach tor do jazdy przygotuje podbijarka. Wymiana i montaż nowych urządzeń zabezpieczających przejazdy, podnoszą poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowo-drogowym
PRZECZYTAJCzepino. Na stacji Gryfino wykonawca prowadzi prace remontowe w przejściu pod torami oraz przy montażu dźwigów w szybach windowych. Na stacji Szczecin Dąbie rozpoczęto prace związane z budową przejścia
PRZECZYTAJbędą ścieżki naprowadzające i wypukła faktura na antypoślizgowej nawierzchni peronów. Przewidziano montaż stojaków rowerowych, by ułatwić łączenie podróży dwoma ekologicznymi środkami transportu. Od listopada
PRZECZYTAJKolejowe S.A. podejmują także inne liczne działania na rzecz poprawy efektywności energetycznej. Oprócz montażu instalacji fotowoltaicznych, PLK S.A. wykorzystują również energooszczędne oświetlenie w technologii
PRZECZYTAJW styczniu wykonawcy zakończyli montaż stalowych łuków na ostatnim przęśle budowanego mostu. Przy pomocy ciężkich dźwigów kilkutonowe elementy trafiły na swoje miejsce i zostały ze sobą złączone. Do czerwca
PRZECZYTAJkm sieci trakcyjnej. Na przebudowywanym odcinku zostanie podniesiony poziom bezpieczeństwa poprzez montaż dodatkowych zabezpieczeń na przejazdach. W ramach całego odcinka Wronki – Słonice PLK zmodernizują
PRZECZYTAJ