Wyniki wyszukiwania
drogowy w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Rogów. Przeprowadzenie kompleksowej modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na
PRZECZYTAJdrogowy w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Rogów. Przeprowadzenie kompleksowej modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na
PRZECZYTAJGSM-R w Polsce staje się faktem
06.04.2011
głosowych, transmisję danych (GPRS) oraz sms-ów. System ten jest przewidziany dla obsługi sieci GSM-R w całym kraju. Lokalnym elementem systemu, objętym niniejszym postępowaniem będzie podsystem radiowy składający
PRZECZYTAJ– Przyjęcie przez rząd nowego Krajowego Programu Kolejowego oznacza nowe otwarcie dla inwestycji kolejowych w Polsce. Ten program zabezpiecza środki finansowe na ważne, strategiczne projekty do końca
PRZECZYTAJNa całym odcinku Warszawa Włochy – Grodzisk Mazowiecki nowe tory między stacjami są prawie gotowe. Obecnie trwają prace wykończeniowe oraz wywieszanie sieci trakcyjnej. Po zakończeniu tego etapu, przed
PRZECZYTAJją magistrali z Warszawy do Gdyni. Od lutego pociągi korzystają już ze zmodernizowanych torów na całym odcinku od Pruszcza Gdańskiego do Gdyni Chyloni. W ramach tego przedsięwzięcia tylko na terenie Trójmiasta
PRZECZYTAJSzlifowanie szyn na linii kolejowej łączącej Warszawę z Trójmiastem to jedno z działań prowadzonych w całym kraju w ramach prac utrzymaniowych, które mają zagwarantować dobre parametry infrastruktury na kolejne [...] szyn od przystanku Świercze w kierunku Mławy i już kieruje się do stacji Działdowo. Wykona prace na całym odcinku linii w województwie warmińsko-mazurskim - przez Działdowo i Iławę za stację Susz. Linia
PRZECZYTAJinwestycji na nowe wymieniono ok. 600 metrów torów oraz zainstalowano 17 słupów sieci trakcyjnej. Na całym terenie inwestycji trwały też prace związane z instalacją urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Wykonawcy
PRZECZYTAJW maju zakończyły się roboty torowe w ramach inwestycji. Oznacza to, że niemal na całym 67 km odcinku „Kościerskiego korytarza kolejowego” pociągi mogą jeździć z maksymalną prędkością 120 km/h, co skraca
PRZECZYTAJeksploatacji jedną z krawędzi peronowych. Remontowana jest również znajdująca się na peronie wiata. na całym odcinku pomiędzy Gdynią Orłowem, a Gdynią Główną użytkowane są nowowybudowane tory nr: 1 i 2. Prace
PRZECZYTAJ