Wyniki wyszukiwania
Drążenia tuneli kolejowych pod Łodzią
29.01.2021
dojdzie tu z ul. Długosza. Na budowach są zgromadzone pierwsze potrzebne do startu partie tubingów. W zakładzie w Mszczonowie przygotowywane są kolejne elementy obudowy tuneli. Równolegle do działań na budowach
PRZECZYTAJzwalczanie pandemii. Kwotę 750 tys. zł otrzymał Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny w Warszawie. Środki zostały przeznaczone na doposażenie linii diagnostycznej do laboratoryjnych
PRZECZYTAJzwalczanie pandemii. Kwotę 750 tys. zł otrzymał Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny w Warszawie. Środki zostały przeznaczone na doposażenie linii diagnostycznej do laboratoryjnych
PRZECZYTAJpolskich kolei – powiedział Andrzej Bittel, sekretarz stanu w ministerstwie infrastruktury. Inwestycja zakłada wyłączenie z eksploatacji starego mostu i prowadzenie ruchu po nowym, dwutorowym moście. Przeprawa
PRZECZYTAJtym samym przejazd większej liczby pociągów i rozwój ekologicznego transportu kolejowego. Studium zakłada analizę trasy dla pociągów, które pojadą z większą niż obecnie prędkością, od 120 (towarowe) do 160 [...] możliwością poruszania się. Przeanalizowana będzie również budowa nowych przystanków. W ruchu towarowym zakłada się wydłużenie torów na stacjach, co pozwoli na przyjmowanie pociągów do 750 m. PLK podpisały umowę
PRZECZYTAJ2023 r. Prace projektowe są finansowane ze środków budżetowych. Realizacja przewidywanych robót zakłada wykorzystanie środków unijnych z nowej perspektywy finansowej.
PRZECZYTAJWapiennem. Składy mogą zabrać więcej towarów i surowców do Cementowni „Kujawy” w Bielawach oraz zakładów w Inowrocławiu i Janikowie. Krótszy czas jazdy pociągów z cięższymi ładunkami zwiększa konkurencyjność
PRZECZYTAJmiędzy Dziarnowem a Wapiennem, jest sprawniejszy i bezpieczniejszy. Z efektów zadania korzystają zakłady w Inowrocławiu, Janikowie i Wapiennie, które wykorzystują kolej do transportu towarów i surowców
PRZECZYTAJłączy Niemcy, Polskę, Litwę, Łotwę i Estonię. Rail Baltica stanowi priorytetowy projekt UE, który zakłada modernizację korytarza kolejowego łączącego Warszawę przez Kowno i Rygę z Tallinnem. Budowa nowoczesnej
PRZECZYTAJNadodrzanka), którą przewożone są towary z Dolnego Śląska do zachodniopomorskich portów. Inwestycja zakłada dostosowanie torów, do poruszania się po nich dłuższych i cięższych składów z prędkością do 120 km/h
PRZECZYTAJ