Wyniki wyszukiwania
Nowy przystanek zlokalizowany będzie w sąsiedztwie ul. Powstańców i Piasta Kołodzieja, w miejscu gdzie łączą się dwie linie kolejowe – nr 8, prowadząca w kierunku Kielc i Warszawy, oraz nr 95 w kierunku
PRZECZYTAJkońca roku. Pozostałe do wykonania prace dotyczą przebudowy linii wysokiego napięcia oraz zabudowa w miejscu usuniętych słupów torów oraz sieci trakcyjnej. Wartość inwestycji pn. „Poprawa dostępu kolejowego
PRZECZYTAJW sąsiedztwie ul. Powstańców, w miejscu gdzie linia kolejowa nr 8 (Kraków Główny – Warszawa Zachodnia) łączy się z linią kolejową nr 95 (Kraków Mydlniki – Podłęże), budujemy trzy nowoczesne perony. Dostęp
PRZECZYTAJgarażowo – magazynową na terenie bazy specjalnego pociągu ratunkowego (SPR) PLK SA. Obiekt powstaje w miejscu dawnych magazynów. W hali będzie stacjonować specjalistyczny pojazd ratownictwa technicznego. Możliwe
PRZECZYTAJparkingami. Platformy peronowe będą odpowiednio wysokie, by ułatwić podróżnym wsiadanie do pociągów. Na miejscu pojawi się nowe oświetlenie, wiaty, ławki i tablice informacji dla podróżnych. Dzięki podjazdom,
PRZECZYTAJLepszy dostęp do kolei w Ełku
07.06.2023
kontynuowane i rozpoczyna się ich kolejny etap. Wykonawca przystąpi do rozbiórki starych peronów i w ich miejscu zbuduje dwa nowe. Kontynuowana będzie też budowa przejścia podziemnego, które zapewni wszystkim podróżnym
PRZECZYTAJbyła bardziej komfortowa oraz bezpieczna – powiedział Andrzej Adamczyk, minister infrastruktury. W miejscu niskich peronów są nowe, wyższe – ułatwiające wsiadanie do pociągów. Zamontowane są wiaty i ławki
PRZECZYTAJtego obiektu wykonawca rozpoczął w lutym. Równocześnie dla pieszych powstanie przejście podziemne w miejscu przejścia w poziomie szyn. Będą w nim cztery windy, co zapewni wygodny dostęp do peronów. W zachodniej
PRZECZYTAJjednocześnie z robotami na stacji. Całkowita przebudowa wiaduktu, umożliwi poszerzenie jezdni. W miejscu jednego będą dwa pasy ruchu w obu kierunkach. Inwestycja kolejowa nie tylko utrzyma bezpieczny przejazd
PRZECZYTAJ. Jednocześnie umożliwia położenie toru, co bez niej byłoby niemożliwe z racji panujących w tym miejscu warunków geologicznych- kurzawka. Kilkudziesięcioletnia eksploatacja spowodowała znaczną erozję płyty
PRZECZYTAJ