Wyniki wyszukiwania
opracowały rozkład jazdy pociągów, który uwzględnia najlepsze czasy przejazdu i realizację kolejnych etapów inwestycji. Kompleksowa informacja dla podróżnych W weekend zmiany rozkładu na 11 największych stacjach
PRZECZYTAJKończy się pierwszy etap remontu jedynego w Polsce zwodzonego mostu na rzece Regalica w Szczecinie Podjuchach, przez który przejeżdża codziennie ok. 50 pociągów. Zdemontowano już tory, wykonano też pełne
PRZECZYTAJrealizują projekt inwestycyjny pn. „Prace na podstawowych ciągach pasażerskich na obszarze Śląska, etap I: linia E 65 na odc. Będzin - Katowice - Tychy - Czechowice Dziedzice Zebrzydowice (granica państwa)”
PRZECZYTAJzostała zrealizowana w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego”. Koszt projektu, ponad 1,3 miliarda zł
PRZECZYTAJOptymalizacja sieci kolejowej w Polsce
15.02.2013
oraz dających się łatwo złagodzić skutków dla mieszkańców i lokalnej działalności gospodarczej. Jako etap dalszych konsultacji, w procesie konstruowania rocznego rozkładu jazdy 2013/2014 przewoźnicy otrzymają
PRZECZYTAJzajmie około 1 h 40 min. Inwestycję pn. „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, Etap II - odcinek Wrocław – granica województwa dolnośląskiego” realizuje Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJmiejscu zostaną wbudowane żelbetowe przęsła, podobne do zamontowanych w pierwszym torze. W końcowym etapie prac konstrukcje mostowe obu torów zostaną połączone. Wykonany będzie tor bezstykowy zapewniający
PRZECZYTAJkontynuował prace. Przed terminem przebudował konstrukcję kolejowego wiaduktu wraz z podporami. Kolejny etap robót rozpocznie się w sierpniu. Obejmie modernizację ścian oporowych oraz przęseł pod torem w kierunku
PRZECZYTAJ(EBA) w Dreźnie. Nowy most powstaje w ramach projektu POIiŚ 7.1-13 Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna - Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja - Całkowity
PRZECZYTAJposzczególnych państw. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Węgliniec – Bielawa
PRZECZYTAJ