• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 10,5. Rezultatów: 555, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/topor-kolejny-wiadukt-nad-torami-rail-baltica-zwieksza-bezpieczenstwo-5736

Topór – kolejny wiadukt nad torami Rail Baltica zwiększa bezpieczeństwo

26.05.2021

Warszawy do Białegostoku (Rail Baltica), PKP Polskie Linie Kolejowe S.A zbudowały za 17,5 mln. Inwestycja, podobnie jak 10 pozostałych obiektów, jest współfinasowana z unijnego instrumentu CEF „Łącząc Europę”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-podroze-warszawa-bialystok-dwoma-torami-nad-bugiem-4522

Rail Baltica. Podróże Warszawa – Białystok dwoma torami nad Bugiem

24.01.2020

kursują dwoma torami, czyli linia kolejowa zwiększyła przepustowość. W październiku nad rzekę nasunięto 5 przęseł 300-metrowego nowego obiektu. Każde z przęseł waży około 300 ton. Na nowych konstrukcjach ułożone [...] Białystok Zielone Wzgórza. Na ponad 70 km odcinku będą nowe tory i sieć trakcyjna. Przebudowanych zostanie 10 mostów kolejowych, w tym most na rzece Narew. Bezpieczne podróże zapewni nowoczesne lokalne centrum

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-mosty-nad-narwia-w-uhowie-zapewnia-bezpieczne-podroze-7028

Rail Baltica – mosty nad Narwią w Uhowie zapewnią bezpieczne podróże

26.05.2022

pasażerskich z prędkością 200 km/h. Kursować będą mogły także cięższe składy towarowe o nacisku 22,5 ton/oś. Po etapie nasuwania, gotowa konstrukcja pierwszego mostu zostanie przesunięta w bok, tak aby [...] mostów. Poza przeprawą w Uhowie, w ramach modernizacji odcinka Czyżew – Białystok PLK przebudują łącznie 10 mostów kolejowych. Inwestycja prowadzona jest w ramach projektu „Prace na linii E75 na odcinku Czyżew

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-mosty-i-wiadukty-zapewnia-bezpieczenstwo-na-linii-czyzew-bialystok-7322

Rail Baltica – mosty i wiadukty zapewnią bezpieczeństwo na linii Czyżew-Białystok

17.08.2022

pomp hydraulicznych ważąca prawie 1 500 ton kratownicowa konstrukcja zostanie przesunięta o prawie 10 m w bok. Specjalistyczna operacja potrwa kilkadziesiąt godzin. Wcześniej przez kilka miesięcy, w miarę [...] pasażerskich z prędkością do 200 km/h. Kursować będą mogły także cięższe składy towarowe o nacisku 22,5 ton/oś. Ten największy obiekt inżynieryjny na odcinku Czyżew – Białystok na lata zapewni sprawne i [...] wszystkich prac i uzyskaniu niezbędnych dopuszczeń, podróż z Białegostoku do Warszawy zajmie poniżej 1,5 godziny. W najbliższym czasie rozpoczną się prace przy budowie nowych skrzyżowań dwupoziomowych. W

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzkie-na-trasie-kolejowej-slask-baltyk-bedzie-sprawniejszy-przewoz-towarow-6687

Łódzkie: Na trasie kolejowej Śląsk-Bałtyk będzie sprawniejszy przewóz towarów

09.02.2022

będzie blisko 9 km torów oraz ponad 20 rozjazdów. Zamontowano już 6 rozjazdów, 6 km nowych szyn i ok. 5 tys. podkładów. Na stacji Zduńska Wola Karsznice Południowe postępuje budowa nowego peronu. Ustawiane [...] Zduńska Wola Karsznice): wymiana 29 km torów, 37 km sieci trakcyjnej oraz 62 rozjazdów, przebudowa 10 obiektów inżynieryjnych, modernizacja 17 przejazdów kolejowo-drogowych. Prace na linii kolejowej nr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-najwiekszym-beneficjentem-srodkow-z-programu-cef-3237

PLK największym beneficjentem środków z programu CEF

22.11.2016

Kaliska - Zduńska Wola - Ostrów Wlkp., etap I: Łódź Kaliska - Zduńska Wola (wsparcie UE: 73 mln euro), 5. Poprawa infrastruktury kolejowego dostępu do portu Gdańsk (wsparcie UE: 116 mln euro), 6. Prace na [...] Dziedzice - Zebrzydowice, wraz z zabudową ERTMS na odc. do Zawiercia (wsparcie UE: 7,6 mln euro), 10. Poprawa dostępu kolejowego do portów morskich w Szczecinie i Świnoujściu (122 mln euro); Mirosław

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dwa-bezkolizyjne-skrzyzowania-gdynia-i-celestynow-wieksze-bezpieczenstwo-na-torach-5426

Dwa bezkolizyjne skrzyżowania Gdynia i Celestynów – większe bezpieczeństwo na torach

24.02.2021

szerokość ok.15 m. Inwestycja obejmie budowę układu drogowego wraz z chodnikami. Wartość 24,5 mln zł netto PLK przeznaczą 10,4 zł netto, Gmina Celestynów 14,1 mln zł netto. Zakończenie prac planowane w listopadzie [...] skrzyżowanie będzie gotowe w 2023 r. Wartość zadania 64,2 mln zł netto. PLK przeznaczą na inwestycję 19,5 mln zł netto. PLK sfinansują budowę części wiaduktu nad liniami kolejowymi oraz likwidację przejazdu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezkolizyjne-skrzyzowanie-w-celestynowie-na-kolejowej-trasie-warszawa-lublin-5423

Bezkolizyjne skrzyżowanie w Celestynowie na kolejowej trasie Warszawa – Lublin

24.02.2021

pieszych. Wartość inwestycji to 24,5 mln zł netto (30,1 mln zł brutto), z czego kwotę w wysokości to 14,1 mln zł netto (17,4 zł brutto) pokryje Gmina Celestynów a PLK przeznaczą 10,4 zł netto (12,7 zł brutto) [...] pn. „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III” o wartości 312,5 mln zł będzie ponad dwadzieścia obiektów. Bezpieczne skrzyżowania zrealizowano także dzięki modernizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-legionowie-trzy-bezkolizyjne-skrzyzowania-zwieksza-bezpieczenstwo-na-torach-5113

W Legionowie trzy bezkolizyjne skrzyżowania zwiększą bezpieczeństwo na torach

30.10.2020

Warszawa Praga - Chotomów (nr 456) oraz Legionowo - Tłuszcz (nr 10). Zaangażowanie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w zadanie wynosi ponad 14,5 mln zł brutto - to budowa wiaduktu na liniach kolejowych, likwidacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiosna-wiadukt-nad-torami-w-skierniewicach-zwiekszy-bezpieczenstwo-6785

Wiosną wiadukt nad torami w Skierniewicach zwiększy bezpieczeństwo

11.03.2022

terytorialnego i zarządcami dróg. W województwie łódzkim w ramach ogólnopolskiego projektu o wartości 312,5 mln zł „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III” powstanie wiadukt [...] kolejowego w Andrespolu. W całym kraju projekt obejmuje budowę 25 obiektów, w tym: 12 wiaduktów kolejowych, 10 wiaduktów drogowych, 2 przejścia dla pieszych pod torami i 1 wiadukt pieszo-rowerowy. Projekt jest

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...15161718192021222324...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 191 do 200 z 555.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook