• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 10,5. Rezultatów: 555, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-i-modernizacja-tzw-helskiego-korytarza-kolejowego-1034

Rewitalizacja i modernizacja tzw. „Helskiego korytarza kolejowego"

18.11.2010

przyrodniczo. Zakres prac obejmuje w szczególności: - kompleksową wymianę nawierzchni kolejowej na długości 10,726 km, - kompleksową naprawę bieżącą z wymianą podkładów – 23,305 km, - lokalne wzmocnienie podtorza [...] przejazdów (instalacje urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej – 15 szt. i telewizji przemysłowej – 10 szt.), a także naprawę nawierzchni na 90 przejazdach; - naprawę istniejących peronów i urządzeń do [...] kompleksową modernizację peronów – 19 szt. wraz z ustawieniem wiat i wymianą oświetlenia; - modernizację 5 obiektów inżynieryjnych, w tym 2 wiaduktów kolejowych i 3 mostów; - modernizację urządzeń sterowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-szesc-umow-za-15-miliarda-zl-zwiekszy-dostepnosc-kolei-w-woj-slaskim-7744

Kolej Plus: Sześć umów za 1,5 miliarda zł zwiększy dostępność kolei w woj. śląskim

05.12.2022

wnioskodawców miasta powyżej 10 tys. mieszkańców, które nie mają obecnie pasażerskich połączeń kolejowych lub połączenia wymagają usprawnienia. Dzięki realizacji Kolei Plus ok. 1,5 mln ich mieszkańców zyska [...] Śląska – liderzy projektów. Szacowana wartość sześciu inwestycji w województwie śląskim to prawie 1,5 mld zł. Więcej połączeń z Katowic do Orzesza Planowana jest dobudowa drugiego toru między Katowicami [...] Bytomia z Zabrzem i Rudą Chebzie oraz Katowicami. Podróż pociągiem z Bytomia do Rudy Chebzie zajmie 10 min. To będzie nowe, atrakcyjne, bezpośrednie połączenie miast. Zwiększy się dostęp do kolei, dzięki

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/regulamin-sieci/archiwum-regulaminow/regulamin-2014/2015

Regulamin 2014/2015

POBIERZ PDF rozmiar pliku: 199 KB 4.5. OSS (One Stop Shop) działające w ramach międzynarodowej sieci punktów OSS – RailNetEurope POBIERZ PDF rozmiar pliku: 231 KB 5. Sieciowy harmonogram zamknięć torowych [...] wykonania w rozkładzie jazdy pociągów 2014/2015 (od 14.06.2015 r.) POBIERZ PDF rozmiar pliku: 401 KB 5A. Uchylony 5B. Terminarz obowiązywania zmienionej organizacji ruchu pociągów oraz przygotowania i publikacji [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. do wykonywania czynności ładunkowych POBIERZ PDF rozmiar pliku: 856 KB 2.5. Wykaz linii kolejowych, które nie są wyposażone w elektromagnesy samoczynnego hamowania pociągów POBIERZ

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsza-maszyna-do-drazenia-tuneli-dla-kolei-juz-w-lodzi-4540

Pierwsza maszyna do drążenia tuneli dla kolei już w Łodzi

06.02.2020

ton przenośnik ślimakowy - 30 ton Tunel w Łodzi w liczbach: 7,5 km – łączna długość tunelu średnicowego 3 km – długość odcinka dwutorowego 4,5 km – łączna długość czterech odcinków jednotorowych 13,04 m [...] Długosza do ul. Stolarskiej) wynosi ok. 920 m. Podczas pracy TBM będzie poruszać się z prędkością około 10-15 metrów dziennie. Maszyna, drążąc tunel, będzie usuwała ziemię i montowała żelbetowe elementy ko [...] 76 m – średnice tarcz maszyn TBM 1560 ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10 m – szacowany dzienny postęp drążenia 25 m – największa głębokość, na jakiej znajdzie się tunel Projekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-przygotowana-do-zimy-1-6422

Kolej przygotowana do zimy

01.12.2021

Kolejowych S.A. Zimowym utrzymaniem PLK obejmują perony, kładki i dojścia dla pieszych oraz ponad 18,5 tys. km linii, 39 tys. rozjazdów, niemal 25 tys. mostów i wiaduktów, blisko 14 tys. przejazdów kole [...] okresie zimowym, gdy prognozy meteorologiczne będą przewidywały spadki temperatury zewnętrznej poniżej -10°C, wszystkie dworce czynne całodobowo nie będą zamykane na nocną przerwę techniczną. W przypadku znacznego [...] decyzję o całodobowym otwarciu pozostałych dworców. Informacje dodatkowe Do zimowego utrzymania jest 5,7 mln m2 peronów, kładek i dojść dla pieszych. To odpowiada powierzchni ponad 800 boisk do piłki nożnej

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/regulamin-sieci/archiwum-regulaminow/regulamin-2013/2014

Regulamin 2013/2014

POBIERZ PDF rozmiar pliku: 136 KB 4.5 OSS (One Stop Shop) działające w ramach międzynarodowej sieci punktów OSS – RailNetEurope POBIERZ PDF rozmiar pliku: 231 KB 5. Sieciowy harmonogram zamknięć torowych [...] rozkładu jazdy pociągów 2013/2014 Uchwała Nr 79/2013 Zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z dnia 5 lutego 2013 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 2 MB Sprzedaż Regulaminu prowadzi: Biuro Sprzedaży Centrala [...] Polskie Linie Kolejowe S.A do wykonywania czynności ładunkowych POBIERZ PDF rozmiar pliku: 401 KB 2.5. Wykaz linii kolejowych, które nie są wyposażone w elektromagnesy samoczynnego hamowania pociągów POBIERZ

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolei-plus-chca-wszystkie-wojewodztwa-4956

Kolei Plus - chcą wszystkie województwa

27.08.2020

tury, wartego 5,6 mld zł, możliwe będzie przywrócenie połączeń kolejowych do miast, które nie mają dostępu do kolei. Głównym jego celem jest połączenie miejscowości liczących powyżej 10 tys. Program przyczyni [...] kwotę około 25 mld zł. To czterokrotnie więcej niż obecnie przewiduje Program Kolej Plus o wartości 5,6 mld zł. Wnioski dotyczą linii kolejowych o długości ok 2 tys. km. Propozycje złożono na nowe trasy [...] wpłynęły zgłoszenia z województw: warmińsko- mazurskie (6), dolnośląskie, lubelskie i wielkopolskie (5), kujawsko-pomorskie i zachodniopomorskie (4), łódzkie, podlaskie, świętokrzyskie, pomorskie (2) oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-coraz-blizej-powrotu-kolei-pasazerskiej-do-belchatowa-8586

Kolej Plus: coraz bliżej powrotu kolei pasażerskiej do Bełchatowa

24.07.2023

obejmują miasta powyżej 10 tys. mieszkańców, które nie mają obecnie pasażerskich połączeń kolejowych lub połączenia wymagają usprawnienia. Dzięki realizacji Kolei Plus ok. 1,5 mln ich mieszkańców zyska [...] wysiadanie z pociągu. Wartość podpisanej umowy na prace projektowe i przyszły nadzór autorski to 15,5 mln zł. Dokumentacja ma być gotowa w I kw. 2026 r. Prace budowlane zaplanowano na lata 2027-2029. Program [...] przedłożenie deklaracji organizatora przewozów dla połączenia – min. 4 pary pociągów przez co najmniej 5 lat; zawarcie umowy na realizację inwestycji pomiędzy wnioskodawcą a PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tydzien-kluczowych-prac-na-stacji-lubin-3717

Tydzień kluczowych prac na stacji Lubin

01.05.2018

30 min. Na 10 stacjach i przystankach poprawi się standard obsługi pasażerów. Odnowione perony zapewnią wygodny dostęp do pociągów. Nowy przystanek Lubin Stadion będzie w odległości ok. 1,5 km od stacji [...] Prace w tej lokalizacji zaplanowano do soboty. Na czas intensywnych prac i dostawy materiałów (30.04 – 5.05) zamknięty został jeden z dwóch przejazdów kolejowo-drogowych koło stacji. Stacja Lubin jest placem [...] Szczecin). Na linii Legnica – Rudna Gwizdanów prowadzony był tylko ruch towarowy. Wartość projektu POIiŚ 5.2-7 „Prace na linii kolejowej nr 289 na odcinku Legnica – Rudna Gwizdanów” to 196 mln zł (netto). D

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-obecne-na-europejskim-kongresie-gospodarczym-3377

PLK obecne na Europejskim Kongresie Gospodarczym

11.05.2017

przyspieszyły. - Rok 2017 to bardzo dynamiczny okres. Od stycznia tego roku podpisaliśmy umowy na kwotę 6,5 mld zł. Krajowy Program Kolejowy zostanie zrealizowany w całości, a do końca 2017 r. będziemy mieli [...] realizacji inwestycji z KPK do 2023 roku zostanie podniesiona prędkość na liniach klejowych o długości 8,5 tys. km, a zarządca infrastruktury przebuduje 9 tys. km torów. - Nie boimy się utraty środków. Co więcej [...] 16 projektów inwestycyjnych, z czego właśnie PLK zostało przyznane aż 1,6 mld euro na sfinansowanie 10 inwestycji – mówi prezes Ireneusz Merchel. Do tej pory KE pozytywnie oceniła wszystkie 17 wniosków

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...15161718192021222324...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 191 do 200 z 555.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook