Wyniki wyszukiwania
Historia w linie kolejowe wpisana
02.11.2015
jedynego czynnego, zwodzonego mostu kolejowego na Regalicy. Konstrukcja została zbudowana jeszcze w XIX w i była przebudowana w latach trzydziestych XX w. W tym roku PLK wymieniła tory, zabezpieczyła an
PRZECZYTAJto najdłuższy most kolejowy we Wrocławiu. Pierwotna przeprawa została wybudowana w drugiej połowie XIX w., a po wojnie, w latach 1947-61, przeprowadzono jej odbudowę. Mostem biegną dwa tory na niezależnej
PRZECZYTAJPLK dla ochrony kolejowego dziedzictwa
15.12.2016
trafi fragment dźwigara zabytkowego mostu kolejowego na rzece Wisłoka, który wzniesiono w latach 50. XIX wieku w ramach budowy linii kolejowej arcyksięcia Karola Ludwika. Most nie doznał uszczerbku zarówno
PRZECZYTAJKopernika do ul. Miodowej zapewni nowa, 850-metrowa estakada, która zastąpi obecny w Krakowie od połowy XIX wieku - nasyp kolejowy. Więcej informacji na temat inwestycji na stronie www.krakow-rudzice.pl. Kontakt
PRZECZYTAJKrakowa, gdzie powstają już pierwsze elementy konstrukcyjne estakad kolejowych, które zastąpią nasyp z XIX wieku. W rejonie Krakowa Głównego zamontowano już nowe tory i rozjazdy, prowadzące do peronu piątego
PRZECZYTAJna wschód Węgrzc Wielkich. Skalę przedsięwzięcia najwyraźniej widać w samym centrum miasta, gdzie XIX - wieczny nasyp kolejowy zastąpiony zostanie nowoczesnymi estakadami, na których ułożone zostaną aż
PRZECZYTAJObecnie przez miasto biegnie XIX – wieczny nasyp kolejowy, który dzieli centrum Krakowa i utrudnia komunikację po obu jego stronach. Do tej pory znajdowały się na nim dwa tory kolejowe. W obliczu rosnących
PRZECZYTAJnowe tory. Pierwsze pociągi pojadą po nich w połowie przyszłego roku. Wtedy ruszy renowacja starszej, XIX-wiecznej, części wiaduktu. 1 października rano przywrócony zostanie ruch samochodowy na ul. Grzegórzeckiej
PRZECZYTAJNowa estakada kolejowa w Krakowie
06.03.2019
przejeżdżających pociągów na otoczenie. Następnie montowane będą tory. Powstaje równocześnie nowa część XIX – wiecznego wiaduktu kolejowego. W najbliższych miesiącach zostanie połączona z wybudowanymi po sąsiedzku
PRZECZYTAJWe wtorek (2 lipca), pierwsze pociągi pojadą nowym torem od Krakowa Głównego, przez estakady i wiadukty nad ul. Kopernika, Grzegórzecką i Miodową, aż do ul. Podgórskiej. – To milowy krok dla rozwoju k
PRZECZYTAJ