Wyniki wyszukiwania
Żabieniec), po czym zatrzymała się w komorze technologicznej na ul. Skarpowej. Wydobycie z komory TBM o wadze 650 ton wymaga podzielenia go na 11 elementów, które następnie będą pojedynczo umieszczane na wcześniej [...] żurawie o udźwigu 650 ton i 550 ton. W pierwszej kolejności przeniesiony zostanie tzw. płaszcz tarczy o wadze 55 ton. W kolejnych etapach transportowane będą pozostałe części TBM. Po przerzuceniu na drugą stronę
PRZECZYTAJprzejazd składów. Dwanaście przęseł o wadze 1440 ton, jest skrupulatnie przygotowywane do demontażu i transportu. W ostatni weekend dwa pierwsze, po 120 ton wagi, dźwig ściągnął na brzeg i zostały wywiezione
PRZECZYTAJpoprawy jakości polsko-ukraińskich kolejowych przejść granicznych dała wymierne korzyści i podkreśliła wagę solidarnej postawy wobec zagrożeń wynikających z sytuacji geopolitycznej. Przed nami kontynuacja działań
PRZECZYTAJmostu kolejowego nad Wisłą. Od listopada zeszłego roku rozebrano 9 stalowych konstrukcji o łącznej wadze prawie 2 tysięcy ton. Do tej operacji wykorzystywano specjalistyczne, ciężkie dźwigi, które na barkach
PRZECZYTAJna martwej Wiśle już sześciokrotnie zwiększyła możliwości przewozowe. W pierwszym półroczu 2016 r. waga ładunków przewiezionych do portu koleją wzrosła, w porównaniu do pierwszego półrocza 2015 roku, o
PRZECZYTAJzostanie przeniesiona z poziomu -3 przystanku Koziny na poziom -2. Operacja umieszczenia maszyny o wadze 650 ton wymaga podzielenia na mniejsze elementy, które następnie zostaną wyniesione na powierzchnię
PRZECZYTAJtubingów potrzebnych do budowy tuneli ok. 10 ton– waga dużego tubingu 83 tony – waga dużego pierścienia (8 tubingów) ok 6 ton – waga małego tubingu 41 ton – waga małego pierścienia (6 tubingów i „klucz”) 100
PRZECZYTAJna specjalnej barce, drogą wodną – na Martwą Wisłę, gdzie most został ostatecznie złożony. Średnia waga jednego elementu to 28 ton. Niezwykle widowiskowa część operacji – podnoszenie łuków i montaż podparć
PRZECZYTAJwspólnego dla całej Europy Europejskiego Systemu Zarządzania Ruchem Kolejowym, to docenienie roli i wagi jaką narodowy zarządca infrastruktury odgrywa i będzie odgrywał w rozwoju kolei na starym kontynencie
PRZECZYTAJChangsha. Następnie została rozebrana i przygotowana do transportu. Ładunek składa się z 36 części o wadze ok. 600 ton. Największa z nich waży 87 ton, a tzw. głowica tnąca ma 4,8 metra średnicy i waży 41 ton
PRZECZYTAJ