Wyniki wyszukiwania
wydajności serwisu, oraz powrót funkcji mapy w ulepszonej odsłonie, które były już dostępne w poprzednich wersjach, ale teraz zostały wzbogacone o dodatkowe opcje. Ulepszone funkcjonalności Portalu Pasażera:
PRZECZYTAJZarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Nowe przejście podziemne jest dłuższe i szersze od poprzedniego. Obiekt umożliwia dojście do wszystkich 9 peronów zarówno od strony Woli jak i Ochoty. Zainstalowano
PRZECZYTAJzmniejszenie liczby wypadków zawinionych przez zły stan infrastruktury aż o 80% w porównaniu z poprzednim rokiem! Takie liczby cieszą i motywują do dalszej wytężonej pracy na rzecz bezpieczeństwa. Zmiany
PRZECZYTAJjej realizacji. Kwestie, które powinny być adresowane w poprzednich latach planowania inwestycji, a które nie zostały dopilnowane przez poprzednie władze PLK SA. Tym większy wysiłek wkładamy od daty podpisania
PRZECZYTAJKozłowa Miechowa i Jędrzejowa). To kolejne zrealizowane przez nas prace na linii kolejowej nr 8. W poprzednich latach zmodernizowaliśmy perony w Zastowie, Łuczycach i Dziadówkach.
PRZECZYTAJsierpnia. Obiekt pod stacją będzie miał łącznie 140 metrów długości, czyli o 100 metrów więcej od poprzedniego. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Olsztynie obejmowała wymianę 28 km torów i 116
PRZECZYTAJw 2022 roku i wcześniej. Te koszty nie były dotąd uwzględniane w wynikach finansowych w latach poprzednich. Łączna wartość roszczeń wykonawców prac inwestycyjnych wobec PLK SA wynosi obecnie ponad 7 mld [...] Państwa oczekuje od PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wyniku finansowego w okolicach zera, a w poprzednim roku została wypracowana ogromna strata – mówi Piotr Wyborski, prezes Zarządu PKP Polskich Linii
PRZECZYTAJNiemcami z jednej i Ukrainą z drugiej strony. Dzięki modernizacji przeprowadzonej przez PLK SA w poprzednich latach pociągi pasażerskie rozpędzają się do 160 km/h.
PRZECZYTAJPoprzedni przetarg na to zadanie został unieważniony pod koniec października ub. roku ze względu na błędy w dokumentach udostępnionych w trakcie procedury przetargowej, które nie były możliwe do ziden
PRZECZYTAJdzięki zamontowanym windom stała się dostępna dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się. W poprzednich kilku latach na Dolnym Śląsku PLK S.A. przebudowały i zbudowały kilkadziesiąt przystanków i peronów
PRZECZYTAJ