Wyniki wyszukiwania
Spod wiaty do pociągu na stacji Bytom
10.10.2024
Od 16 października 2024 r. udostępnimy halę peronową na stacji Bytom wszystkim podróżnym, także tym z ograniczoną możliwością poruszania się. Pociągi kursujące w relacji Gliwice – Bytom będą rozpoczyn
PRZECZYTAJDyżurni ruchu pracujący na stacji Kraków Główny przeprowadzili się do odnowionego „bocianiego gniazda”. To ostatnie piętro w charakterystycznym budynku nastawni, znajdującym się przy torach, na północ
PRZECZYTAJ- To kolejny projekt realizowany w obrębie aglomeracji warszawskiej, który usprawni dojazd do stolicy. Zwiększenie przepustowości linii umożliwi wprowadzenie na nią większej liczby pociągów i sprawnie
PRZECZYTAJNa linii kolejowej Olsztyn – Szymany trwają intensywne prace, których zakończenie pozwoli na sprawny i szybki dojazd pociągiem na lotnisko w Szymanach. Sprawna organizacja prac i nowoczesne maszyny po
PRZECZYTAJSą efekty inwestycji PLK
21.01.2015
W artykule Violetty Krasnowskiej niestety nie ma liczb, które jednoznacznie bronią działań Polskich Linii Kolejowych, a które autorka otrzymała. Bez nich artykuł pokazuje tylko mały wycinek trudnych s
PRZECZYTAJNa całym odcinku Warszawa Włochy – Grodzisk Mazowiecki nowe tory między stacjami są prawie gotowe. Obecnie trwają prace wykończeniowe oraz wywieszanie sieci trakcyjnej. Po zakończeniu tego etapu, prze
PRZECZYTAJWyremontowane tory i nowa infrastruktura pasażerska zapewnią komfort podróżnym. Zaplanowano przebudowę 13 peronów. Zyskają one oświetlenie i zostaną wyposażone m.in. w wiaty dla podróżnych, zegary ora
PRZECZYTAJNa stacji Warszawa Gdańska podróżnym udostępniony został peron numer 4. Od soboty dostęp zapewniają zamontowane ruchome schody. Wykonawca przeniósł się z robotami na peron numer 3, a następnie będą pr
PRZECZYTAJCoraz bardziej otwiera się przestrzeń po rozbiórce XIX – wiecznego ziemnego nasypu kolejowego. Maszyny intensywnie pracują w kilku miejscach. Każdego dnia z budowy wyjeżdża kilkadziesiąt pełnych wywro
PRZECZYTAJPrzyspiesza modernizacja Rail Baltica
24.10.2014
Konieczność budowy nowego mostu na Liwcu była jedną z głównych przyczyn całkowitego, dwutorowego, zawieszenia ruchu kolejowego na odcinku pomiędzy Tłuszczem a Łochowem. Pociągi nie jeżdżą tą trasą od
PRZECZYTAJ