Wyniki wyszukiwania
przystanku Koziny na poziom -2. Operacja umieszczenia maszyny o wadze 650 ton wymaga podzielenia na mniejsze elementy, które następnie zostaną wyniesione na powierzchnię. Przed ponownym zmontowaniem każda
PRZECZYTAJKozinach wybieramy ziemię na najniższym poziomie przystanku -3. Budowana jest tzw. kołyska dla mniejszej tarczy TBM Faustyny, w której zatrzyma się po wydrążeniu trzeciego tunelu jednotorowego. Przy Dworcu
PRZECZYTAJkontynuowane są prace na najniższym poziomie przystanku -3. Rozpoczęto też budowę tzw. kołyski dla mniejszej tarczy TBM Faustyny, w której zatrzyma się po wydrążeniu trzeciego tunelu jednotorowego. Przy Dworcu
PRZECZYTAJstacji i przystanków. Wprowadzane rozwiązania to także dobre zmiany dla środowiska – nowe oprawy to mniejsze zużycie energii i niższa emisja CO2. Porównując do wcześniej używanych opraw rtęciowych czy sodowych [...] Energooszczędne światło to inwestycja w trwałość i oszczędność Główne zalety opraw typu LED to mniejsze zużycie energii, dłuższa żywotność i bezawaryjność. Dzięki możliwości regulacji intensywności świecenia
PRZECZYTAJzapewniać coraz lepsze warunki dla podróży koleją. Korzystne zmiany obejmują zarówno większe, jak i mniejsze miejscowości. Dzięki budowie nowego przystanku w Obłaczkowie, w okolicy dużej fabryki samochodów
PRZECZYTAJktóra zyska lepsze połączenie kolejowe z Krakowem. Zwiększamy rolę kolei aglomeracyjnej w regionie. Mniejsze i większe inwestycje stworzą razem spójnych system komunikacji – mówi Piotr Majerczak, członek zarządu
PRZECZYTAJKielce. To zarówno ogromne projekty, jak ruszająca niedługo przebudowa stacji Kozłów, ale także mniejsze inwestycje. Cieszę się, że lokalne samorządy chcą w tym procesie aktywnie uczestniczyć – mówi Piotr
PRZECZYTAJDzięki elektryfikacji linii z Ełku przez Giżycko do Korsz oddziaływanie kolei na środowisko będzie mniejsze. Poprawi się także przepustowość trasy, na którą będzie mogło wyjechać więcej pociągów regionalnych
PRZECZYTAJtakie jak budowa linii Podłęże-Piekiełko czy modernizacja Warszawskiej Linii Średnicowej. To także mniejsze inwestycje, dzięki którym zwiększą się możliwości prowadzenia ruchu kolejowego – powiedział minister
PRZECZYTAJochroną zabytków kolejowej techniki. Wyeksploatowane elementy infrastruktury zyskują drugie życie na „mniejszej” kolei oraz pomagają w promowaniu wiedzy o drogach żelaznych. Do Towarzystwa Koszalińskiej Kolei
PRZECZYTAJ