Wyniki wyszukiwania
– etap V ”. Projekt jest finansowany ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO).
PRZECZYTAJach poruszania się ułatwią windy. Wartość inwestycji to ok. 100 mln zł. Całość jest finansowana z KPO.
PRZECZYTAJpociągów. Planowany termin zakończenia zadania o wartości ok. 10 mln zł, finansowanego ze środków KPO to I kwartał 2025 r.
PRZECZYTAJ2 mln zł netto zostanie zrealizowana ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO). Realizacja prac odbędzie się w ramach zadania pn. „Przeniesienie obsługi urządzeń srk podg. Nieszawka
PRZECZYTAJh usterek. Projekt jest finansowany ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO).
PRZECZYTAJTransportowych podpisały umowę o objęcie przedsięwzięć wsparciem w ramach Krajowego Programu Odbudowy (KPO) dla inwestycji „Budowa tunelu drogowego w km 21,050 linii kolejowej nr 2 Warszawa Zachodnia – Terespol [...] 2284W w mieście Sulejówek”. Szacowana wartość inwestycji to ok. 100 mln zł. Całość jest finansowana z KPO. Więcej bezkolizyjnych skrzyżowań na Mazowszu Budowa tunelu w Sulejówku wpisuje się w działania PKP
PRZECZYTAJdrugiej połowie 2024 roku i potrwają dwa lata. Ich wartość to 70 mln zł, finansowane są ze środków KPO. Za niespełna 10 mln zł ze środków własnych spółki remontujemy most kolejowy nad Wisłą obok twierdzy
PRZECZYTAJnowoczesnych urządzeń i systemów – etap V” ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO).
PRZECZYTAJkolejowych — etap III” o wartości 17 mln zł netto finansowane jest w ramach Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Wykonanie prac planowane jest do kwietnia 2025 r. Więcej informacji na ten temat: Na Dolnym Śląsku
PRZECZYTAJkolejowych”. Projekt jest finansowany ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO).
PRZECZYTAJ