Wyniki wyszukiwania
zgodności podsystemu Energia z zasadniczymi wymaganiami kolei, których wypełnienie wymagane jest w celu zapewnienia interoperacyjności , reguluje kwestie współpracy w obszarze zarządzania podsystemem Energia [...] będzie dotrzymanie oczekiwanych przez przewoźników parametrów dostaw energii, a pasażerowie zyskają coraz szybsze połączenia. – Współpraca ze spółką PGE Energetyka Kolejowa jest kluczowa dla zagwarantowania [...] zasilania 3 kV DC z wymaganiami interoperacyjności. Certyfikacja podsystemu Energia – podjęcie działań w celu certyfikacji podsystemu Energia, co jest niezbędne do utrzymania wysokiej jakości usług kolejowych
PRZECZYTAJwiatrowe oraz analizujemy potencjał stosowania małych turbin wiatrowych na terenach kolejowych. W tym celu ogłosiliśmy postępowanie zakupowe, które swoim zakresem obejmuje: weryfikację dostępnych na rynku
PRZECZYTAJNastawnie zasilane energią słoneczną
18.09.2018
zgłoszony do wsparcia przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Obecnie prowadzone są badania mające na celu potwierdzenie rentowności i możliwości technicznych przy zachowaniu podstawowych funkcji ekranów,
PRZECZYTAJkolej w całej Polsce - w dużych aglomeracjach i w mniejszych miejscowościach - po to, aby dojść do celu, którym jest bezpieczna, komfortowa i punktualna polska kolej – podsumowuje minister. Przeniesienie
PRZECZYTAJSystem ERTMS-zaproszenie na spotkanie
03.11.2008
Wdrażaniem tego systemu w Polsce zajmują się dwie spółki: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. – w zakresie systemu ERTMS/ETCS Telekomunikacja Kolejowa Sp. z o.o. – w zakresie systemu ERTMS/GSM-R. Szanowni
PRZECZYTAJWartość kontraktu wynosi 196 290,00 EUR netto; 239 473,80 EUR brutto . Zamawiane opracowanie ma na celu zminimalizowanie ewentualnych problemów organizacyjno-techniczno-eksploatacyjnych w zakresie prowadzenia [...] Wartość kontraktu wynosi 182 100,00 EUR netto; 222 162,00 EUR brutto Zamawiane opracowanie ma na celu określenie optymalnego modelu utrzymania i eksploatacji sieci GSM-R, którego głównym parametrem jest
PRZECZYTAJNowe estakady pozwoliły zlikwidować nasypy, które ograniczały komunikację w centrum Krakowa. Betonowe konstrukcje przygotowane są na długości 700 m, dla czterech torów od ulicy Blich do ul. Miodowej.
PRZECZYTAJZadanie realizowane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. między Krakowem Głównym a Płaszowem to likwidacja wąskiego gardła i otworzenie nowych możliwości podroży koleją w największej aglomeracji Mało
PRZECZYTAJPociągi pojadą nowym torem od Krakowa Głównego, przez nowe estakady i wiadukty nad ul. Kopernika, Grzegórzecką i Miodową, aż do ul. Podgórskiej. Kilkadziesiąt metrów przed mostem kolejowym składy zjad
PRZECZYTAJWażąca 116 ton lokomotywa sprawdzała w weekend nowe estakady i wiadukty kolejowe w centrum Krakowa. Testy obciążeniowe to analiza nowej konstrukcji podczas prowadzenia ruchu pociągów. Sprawdzenie czy
PRZECZYTAJ