• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prowadzić. Rezultatów: 2374, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-z-warszawy-do-grodziska-mazowieckiego-rusza-projektowanie-2018

Nowe tory z Warszawy do Grodziska Mazowieckiego. Rusza projektowanie

06.09.2013

25-kilometrowy odcinek linii Warszawa Włochy – Grodzisk Mazowiecki przeznaczony jest głównie do prowadzenia aglomeracyjnego ruchu pasażerskiego. Modernizacja linii pozwoli na podniesienie prędkości maksymalnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-bezpieczenstwo-na-kolei-2014

Rośnie bezpieczeństwo na kolei

04.09.2013

Główny Straży Ochrony Kolei. Obok ochrony terenów kolejowych, zabezpieczania pociągów i dworców, prowadzimy szereg działań prewencyjnych i edukacyjnych, które przynoszą pozytywne rezultaty. Grupy operacyjno [...] wystawia się blisko 38 000 mandatów i kieruje prawie tysiąc wniosków do sądów. Straż Ochrony Kolei prowadzi też działania edukacyjne w zakresie poprawy bezpieczeństwa m.in. w ramach akcji „Bezpieczny przejazd

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wrzesniowa-korekta-rozkladu-2005

Wrześniowa korekta rozkładu

30.08.2013

jest ponad 3200 km torów i dziesiątki obiektów inżynieryjnych. W wielu miejscach ruch pociągów prowadzony jest po jednym torze obok intensywnych prac na sąsiednim. Efekty zmian odczują pasażerowie np.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rzeszow-medyka-szybciej-po-torach-wygodniej-na-przystankach-2012

Rzeszów – Medyka: szybciej po torach, wygodniej na przystankach

10.09.2013

sterowania ruchem kolejowym. Na szlaku Łańcut – Rogóżno prace trwają na jednym z torów, po drugim jest prowadzony ruch. Poza przebudową toru modernizowanych jest 10 obiektów inżynieryjnych, w tym 2 wiadukty i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/most-srednicowy-gotowy-pol-tysiaca-pociagow-wraca-od-poniedzialku-2002

Most średnicowy gotowy. Pół tysiąca pociągów wraca od poniedziałku

30.08.2013

etapie planowanym na wiosnę 2014 roku, pracami zostaną objęte tory na linii dalekobieżnej. Koszt prowadzonej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. inwestycji to prawie 9 mln zł. Remont jest finansowany ze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/druga-mlodosc-augusta-i-wlodzimierza-1997

Druga młodość „Augusta” i „Włodzimierza”

21.08.2013

układ torowy stacji Tunel. Wymieniono już nawierzchnię, rozjazdy oraz sieć trakcyjną. Sprawne prowadzenie pociągów zapewnią nowa nastawnia i przebudowane urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Efektem [...] i objęty monitoringiem. Oprócz modernizacji stacji Tunel, na linii kolejowej Warszawa – Kraków prowadzona jest renowacja dwóch ponad 700-metrowych tuneli „August” i „Włodzimierz”. Już widać efekty prac

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spolki-grupy-pkp-zadaja-sprostowania-od-redakcji-dziennika-gazety-prawnej-1994

Spółki Grupy PKP żądają sprostowania od Redakcji Dziennika Gazety Prawnej

08.08.2013

PKP Intercity „Strategia taborowa PKP Intercity uwzględnia zarówno bieżące, jak i planowane prace prowadzone przez zarządcę infrastruktury. Składy zespołowe to tabor na 30 lat, który będzie rozwijał prędkości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/torunski-wiadukt-do-remontu-szybsza-kolej-z-torunia-do-bydgoszczy-1993

Toruński wiadukt do remontu - szybsza kolej z Torunia do Bydgoszczy

07.08.2013

inwestycji na 52 - kilometrowym odcinku zaplanowane zostało na sierpień 2014 roku. Inwestycje prowadzone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na terenie województwa kujawsko-pomorskiego pozwolą na stworzenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-bezpieczniej-koleja-na-opolszczyznie-1992

Szybciej i bezpieczniej koleją na Opolszczyźnie

07.08.2013

zostaną też m.in. wiaty, przejścia podziemne i oświetlenie na peronach. Obecnie prace remontowe prowadzone są już na szlakach: Tarnów Opolski – Opole Groszowice, Szymiszów – Kamień Śląski oraz Błotnica

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-naprawa-mostu-srednicowego-na-polmetku-1991

Warszawa: Naprawa mostu średnicowego na półmetku

02.08.2013

obniżenie przepustowości podmiejskiej linii średnicowej przebiegającej przez Warszawę. Roboty, które prowadzą PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na moście średnicowym to przede wszystkim, wymiana szyn o długości [...] Warszawa Powiśle do przystanku Warszawa Stadion. Przez cały sierpień prace na trzy zmiany będą prowadzone na drugim torze. Zasadnicze roboty w części podmiejskiej warszawskiego mostu średnicowego będą

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...188189190191192193194195196197...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1921 do 1930 z 2374.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook