Wyniki wyszukiwania
Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na modernizację trzech przejazdów kolejowo-drogowych w woj. mazowieckim na ok. 9 km odcinku między Dęblinem a Radomiem. Prace obejmują wymianę nawierzchni torów
PRZECZYTAJinwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. zaplanowanych na 11 przejazdach kolejowo-drogowych w woj. mazowieckim, łódzkim i świętokrzyskim. Kolejowa spółka podpisała umowę z Zakładem Automatyki KOMBUD
PRZECZYTAJej z prędkością do 120 km/h. Na trasie zamontowano już większość, 22 z 24 rozjazdów planowanych w woj. świętokrzyskim, m.in. w Ludyni, Żelisławicach i Rykoszynie. Wszystkie nowe rozjazdy wyposażone są
PRZECZYTAJh kolejowo-drogowych także w ramach modernizacji linii kolejowych. W Krajowym Programie Kolejowym woj. opolskim zmieni się linia z Kędzierzyna Koźla do Opola. Na trasie zostanie przebudowanych 27 przejazdów
PRZECZYTAJwyższy poziom zabezpieczeń zyskują skrzyżowania kolejowo-drogowe także w ramach modernizacji linii. W woj. lubelskim to obiekty na trasach Warszawa – Lublin ( 68 zmodernizowanych przejazdów kolejowo-drogowych)
PRZECZYTAJdrogowych/wiaduktów kolejowych i 2 przejścia podziemne dla pieszych i 1 wiadukt pieszo-rowerowy. Tylko w woj. mazowieckim skrzyżowanie bezkolizyjne, poza Pruszkowem, powstaje także w Legionowie, Celestynowie
PRZECZYTAJ25 obiektów: 10 wiaduktów drogowych, 12 tuneli (wiaduktów) drogowych, 3 przejścia dla pieszych. W woj. mazowieckim powstaną: wiadukt drogowy w Pruszkowie, wiadukt dla pieszych w Ciechanowie oraz tunele
PRZECZYTAJbądź wiaduktów kolejowych i 2 przejścia podziemne dla pieszych i 1 wiadukt pieszo-rowerowy. Tylko w woj. mazowieckim skrzyżowania bezkolizyjne, poza Pruszkowem, powstaną także w Legionowie, Teresinie i
PRZECZYTAJe do zwiększania bezpieczeństwa w ruchu kolejowym przez budowę bezkolizyjnych skrzyżowań. Tylko w woj. mazowieckim skrzyżowania bezkolizyjne, poza Teresinem, powstają także w Pruszkowie i Celestynowie
PRZECZYTAJPrzebudowywane podczas modernizacji linii kolejowych obiekty inżynieryjne – mosty, wiadukty i przepusty – dostosowywane są do swobodnego poruszania się zwierząt przy torach. Wszystkie inwestycje reali
PRZECZYTAJ