Wyniki wyszukiwania
rogatki. Jaśniejsze energooszczędne oświetlenie ułatwia kierowcom i pieszym pokonanie przejazdów. Montowany monitoring rejestruje sytuacje na styku kolei i drogi. Wartość prac na wszystkich przejazdach to
PRZECZYTAJlepsze oświetlenie i wymieniono nawierzchnie peronów. Dla zapewnienia lepszej orientacji w podróży montowane są dodatkowe gabloty informacyjne. Można w nich sprawdzić rozkład jazdy oraz zapoznać się z danymi
PRZECZYTAJpodróże, ale także wzrost poziomu bezpieczeństwa ruchu kolejowego. Równolegle z budową nowych torów montowane są nowoczesne systemy sterowania, które zapewniają m.in. sprawny przejazd większej liczby pociągów
PRZECZYTAJZarządca infrastruktury prowadzi konsekwentne działania nie tylko modernizując linie kolejowe oraz montując nowe urządzenia i systemy, ale także inwestuje w nowe pojazdy dla kolejowego ratownictwa technicznego
PRZECZYTAJDrugi most znajdzie się nad rzeką do końca tego roku. Następnie na obiektach układane będą tory, montowana sieć trakcyjna i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Gotowa przeprawa nad Narwią będzie miała
PRZECZYTAJSzybką koleją z Olsztyna do Giżycka
05.05.2022
trasy. Wykonawca gromadzi materiały i przygotowuje teren pod przyszłe prace. Specjalny sprzęt będzie montował fundamenty pod słupy, na których finalnie rozwieszona będzie sieć trakcyjna. Demontowana jest stara
PRZECZYTAJpod schody ruchome, które zapewnią wygodny dostęp z przejścia podziemnego na perony. Wykonawca montuje instalacje energetyczne, kanalizacyjne i odwodnieniowe. Zmiany dla podróżnych od 22 sierpnia Istotne
PRZECZYTAJruchem kolejowym. Między Wadowicami a Andrychowem kontynuowane są ostatnie prace. W Inwałdzie, montowane są m.in. urządzenia sterowania ruchem kolejowym na czterech przejazdach kolejowo-drogowych. Prowadzona
PRZECZYTAJWarszawą a Kutnem. Na stacji kończą się prace przy budowie nowej nastawni. Kolejno będą w niej montowane urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Zaplanowano, że nastawnia zostanie uruchomiona we wrześniu
PRZECZYTAJkonstrukcja nowej części przejścia podziemnego. W tunelu kończą się prace. Układane są granitowe płyty, montowane jest oświetlenie. Dłuższe o ponad 200 m przejście prowadzi pod stacją z nowego peronu. Będzie dogodne
PRZECZYTAJ