Wyniki wyszukiwania
niejako testamentu, który zostawił nam Roman Dmowski, a który każdego dnia będziemy czytać w tym miejscu – podróżując do szkoły czy pracy – powiedział Ireneusz Merchel, prezes zarządu PKP Polskie Linie
PRZECZYTAJsię prace przy wiadukcie na ul. Kozienickiej w Radomiu. Stary wiadukt zostanie rozebrany i w jego miejscu powstanie zupełnie nowa konstrukcja. Obiekt będzie się składał z dwóch przęseł. Pod wiaduktem będą
PRZECZYTAJPrzed dworcem, gdzie stały pociągi, pracują maszyny. W miejscu dawnego peronu budowany jest nowy. Wykonawca szykuje teren pod tor i ustawia betonowe segmenty peronu. Stanie na nim szeroka stumetrowa wiata
PRZECZYTAJDobre relacje Wielkopolska – Dolny Śląsk
07.02.2017
, bezpieczne przejście na drugą stronę torów. Takie rozwiązanie, w ustalonym na podstawie badań miejscu, eliminuje kolizje zwierząt z pociągami i zwiększa poziom bezpieczeństwa – mówi Tomasz Stępień. Na
PRZECZYTAJprzystanek przewidziano w rejonie centrum handlowego. Dwa jednokrawędziowe perony znajdą się w dogodnym miejscu dla mieszkańców. Podobnie jak w Zatorze, przystanek będzie wyposażony w wiaty, ławki, tablice in
PRZECZYTAJustalonym rozkładem jazdy. Na stacji w Świebodzicach dwa nowe 300 metrowe perony będą usytuowane w miejscu dogodniejszym do obsługi pasażerów m.in. pociągów dalekobieżnych. Wiata peronowa zachowa dotychczasowy
PRZECZYTAJw Chełmie, Tereszpolu Biłgorajskim, Zawadzie, Bełżcu i Szczebrzeszynie. Na stacji w Chełmie, w miejscu starych konstrukcji, zamontowano 8 nowych wiat. Dla zapewnienia lepszej informacji montowane są dodatkowe
PRZECZYTAJsygnalizatory oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. W pozostałych rejonach portu Szczecin w miejscu starych usuniętych torów wykonywane są roboty ziemne i odwodnieniowe. Pod torowiskiem wzmacniany
PRZECZYTAJwysiadanie z pociągów. Jest już nowa nawierzchnia, oznakowanie i tablice z rozkładem jazdy. Prace w tym miejscu będą kontynuowane do jesieni – wykonawca zainstaluje wiatę chroniącą przed opadami, ekologiczne
PRZECZYTAJ