• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2016. Rezultatów: 292, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-nadodrzanka-z-wroclawia-do-glogowa-3328

Szybciej Nadodrzanką z Wrocławia do Głogowa

21.03.2017

podpisać umowę w połowie roku. Zakończenie prac przewidziano w czwartym kwartale 2018 r. 100 mln zł w 2016 r. Nadodrzanka zyskuje na sprawności W zeszłym roku PLK zapewniły pasażerom wygodniejszą obsługę dzięki [...] prace remontowe toru numer 2 odcinka Rudna Gwizdanów – Głogów. Łączny koszt prac na Nadodrzance w 2016 roku to prawie 100 mln zł. Do końca czerwca potrwają prace na torze numer 1 na odcinku Rudna Gwizdanów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szczecin-glowny-kolejny-wygodny-peron-i-nowa-kladka-dla-podroznych-4343

Szczecin Główny – kolejny wygodny peron i nowa kładka dla podróżnych

30.08.2019

przejście będzie połączone blisko 150 metrowym łącznikiem z drugą istniejącą kładką, wybudowaną w 2016 roku. Łącznik zostanie oddany podróżnym do końca roku. Finiszują prace na stacji Szczecin Główny Od

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szczecin-glowny-nowy-peron-juz-sluzy-pasazerom-3918

Szczecin Główny – nowy peron już służy pasażerom

14.09.2018

zwiększy bezpieczeństwo w ruchu pociągów. Inwestycja jest kontynuacją modernizacji stacji w latach 2014 – 2016, prowadzonej wspólnie z PKP S.A. Jej zakres obejmował wtedy przebudowę kompleksu budynku dworca, budowę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wieksze-mozliwosci-stacji-szczecin-glowny-4129

Większe możliwości stacji Szczecin Główny

08.03.2019

Obiekt zostanie połączony blisko 150 metrowym łącznikiem z drugą istniejącą kładką, wybudowaną w 2016 roku. Obecnie, przy pomocy ciężkiego sprzętu, montowane są ważące po kilkaset kilogramów podpory, [...] Prowadzona na stacji Szczecin Główny inwestycja jest kontynuacją przebudowy realizowanej między 2014 a 2016 r. wspólnie z PKP S.A. Przebudowany został dworzec, wybudowano nowoczesną kładkę, zmodernizowano perony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szczecin-glowny-z-windami-i-kladka-3673

Szczecin Główny z windami i kładką

21.03.2018

ruchem kolejowym. Dobra kontynuacja Inwestycja jest kontynuacją modernizacji stacji w latach 2014 – 2016 wspólnie z PKP S.A. Jej zakres obejmował wówczas przebudowę kompleksu projektu budynków dworca, budowę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/halas-pod-kontrola-plk-4461

Hałas pod kontrolą PLK

07.12.2019

zobowiązany do przeprowadzenia takich analiz co 5 lat. Obecnie dotyczy to ok. 1400 km linii, dla których w 2016 r. przygotowana została mapa akustyczna. Zawarte w niej dane, takie jak np. mapy immisji i emisji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/halas-pod-kontrola-plk-sa-10575

Hałas pod kontrolą PLK SA

11.03.2025

a ). Spełniając najwyższe wymagania organizacyjno-techniczne, Laboratorium Akustyczne dołączyło w 2016 roku do grona akredytowanych jednostek badawczych Polskiego Centrum Akredytacji, uzyskując certyfikat

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/halas-pod-lupa-plk-3343

Hałas pod lupą PLK

06.04.2017

Prowadzą i analizują pomiary hałasu oraz weryfikują szereg zleconych na zewnątrz analiz środowiskowych. W 2016 r. Laboratorium Akustyczne wykonało pomiary m.in. w Katowicach i Chorzowie – na planowanych do mo [...] Tarnów i Sędziszów Małopolski – Rzeszów. Dzięki własnym urządzeniom i wykwalifikowanym pracownikom w 2016 r. PLK wykonały łącznie 46 pomiarów hałasu przy liniach kolejowych. Szybko reagują na prośby lokalnych [...] ma wpływ bieżące utrzymanie nawierzchni kolejowej, poprzez szlifowanie i smarowanie szyn. Tylko w 2016 r. szlifowaniem objęto ok. 370 km torów oraz 1206 rozjazdów. W celu poprawy klimatu akustycznego na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/urzadzenia-sterowania-pomoga-w-nauce-i-przypomna-historie-kolei-8349

Urządzenia sterowania pomogą w nauce i przypomną historię kolei

22.05.2023

darowizna urządzeń sterowania ruchem kolejowym jest już kolejną w historii współpracy PLK SA i Muzeum. W 2016 r. placówka otrzymała fragment dźwigara mostu kolejowego. Darowizny – atrakcje, historia, edukacja

PRZECZYTAJ
/informacje/dworce/dworzec-lodz-fabryczna/historia

Historia

pierwszy pociąg. Listopad 2016 – rozpoczęto jazdy pociągów testowych. Grudzień 2016 – dworzec został dopuszczony do eksploatacji. Multimodalny Dworzec Łódź Fabryczna 11 grudnia 2016 – otwarto nowy Multimodalny [...] 1918, w okresie I wojny światowej, dworzec został podpalony i zniszczony przez Niemców. Lata 1918 - 2016 Okres międzywojenny: Po zakończeniu I wojny światowej Dworzec Łódź Fabryczna został przejęty przez [...] rok – podpisano umowę dotyczącą budowy nowego Multimodalnego Dworca Łódź Fabryczna. W latach 2011 – 2016, na czas budowy, dworzec kolejowy i autobusowy były zamknięte. Styczeń 2012 – czerwiec 2012 - wyburzono

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...14151617181920212223...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 181 do 190 z 292.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook