Wyniki wyszukiwania
wykorzystywanymi dotychczas przede wszystkim do przewozu ładunków. Pociągi pojadą trasą obwodową z prędkością 120 km/h, a czas przejazdu pełnym „ringiem” przy zatrzymaniach na wszystkich przystankach szacowany
PRZECZYTAJratunkowej w następstwie symulacji potrącenia pieszego oraz zderzenia pojazdu z pociągiem jadącym z prędkością 30 km/h. W pokazie wezmą udział jednostki straży pożarnej, pogotowia ratunkowego, kolejowego r
PRZECZYTAJdrogowych. Wykonanie powyższych robót pozwoli na przywrócenie na wyremontowanym odcinku linii kolejowej prędkości konstrukcyjnej V=90km/h, co w konsekwencji spowoduje skrócenie czasu przejazdu pociągów na odcinku
PRZECZYTAJsterowania stacją Raciąż do stacji Płońsk. Zakończenie zadania w 2026 r. umożliwi podniesienie prędkości pociągów pasażerskich na trasie Nasielsk – Sierpc do 120 km/h, a tym samym dalsze skrócenie podróży
PRZECZYTAJtorach nr 1 i 2 szlaku Pyskowice - Paczyna. W wyniku realizacji inwestycji nastąpi podniesienie prędkości do 100km/h na stacji Pyskowice oraz 120 km/h na szlaku Pyskowice – Paczyna oraz dostosowanie układu
PRZECZYTAJNocą na trójmiejskich torach praca wre!
27.05.2025
Efektem robót będzie zapewnienie sprawnego i bezpiecznego ruchu pociągów oraz zwiększenie ich prędkości ze 100 do 120 km/h, już od czerwcowej korekty rozkładu jazdy. Poprawiony zostanie stan techniczny
PRZECZYTAJdolnośląskiego – Wrocław. Inwestycja między Czempiniem a Dolnym Śląskiem umożliwi zwiększenie prędkości składów pasażerskich do 160 km/h na całej trasie między Poznaniem a Wrocławiem. Po uzyskaniu wymaganych
PRZECZYTAJNa Podlasiu podróżujemy z nowych peronów
05.03.2020
Siemiatycz prowadzony jest jednym torem. Po zakończeniu wszystkich prac na linii Hajnówka – Siemiatycze prędkość składów pasażerskich wzrośnie do 120 km/h, a towarowych do 80 km/h. Poprawi się też bezpieczeństwo
PRZECZYTAJEfektem prac będą szybsze i wygodniejsze podróże ze Szczytna do Ełku. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, a czas przejazdu w relacji Szczytno – Ełk skróci się o połowę – z ok. 3 godz. do 1
PRZECZYTAJPo nowych torach do Przemyśla
12.02.2013
linii kolejowej E30, na odcinku Rzeszów – Przemyśl. Inwestycja ma na celu przywrócenie na linii prędkości konstrukcyjnej 120 km/godz oraz skrócenie czasu jazdy pociągów. Rewitalizowana trasa Rzeszów – Przemyśl
PRZECZYTAJ