Wyniki wyszukiwania
W Sulejówku w al. Marszałka Józefa Piłsudskiego (droga wojewódzka 638) powstał tunel pod linią kolejową, który zwiększył bezpieczeństwo ruchu pociągów na linii Warszawa –Terespol oraz usprawnił ruch d
PRZECZYTAJBudowa wiaduktu trwała od maja 2010 r. i kosztowała ok. 13 mln zł (2,7 mln euro). Jest to obiekt jednoprzęsłowy ze zjazdem łączącym się bezpośrednio z drogą krajową nr 91 i drogą równoległą wybudowaną
PRZECZYTAJTo konsorcjum w składzie: Appia Tomasz Kazalski, Piaseczno; Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego i Kolejowego Sp. z o.o., Zielonka; Mostostal Infrastruktura Sp. z o.o., Warszawa przedstawiło na
PRZECZYTAJ– 11 czerwca lokomotywa testowa wyposażona w specjalne urządzenia pokładowe, po pozytywnej weryfikacji oraz odbiorze przez komisarza PKP Intercity S.A., została podstawiona na odcinek kontrolny – info
PRZECZYTAJzwiększa się liczba szkół, które podejmują współpracę z PLK. Atrakcyjna oferta edukacyjna szkół i coraz nowocześniejsza kolej przyciąga młodych ludzi. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. aktywnie uczestniczą
PRZECZYTAJDrążenia tuneli kolejowych pod Łodzią
29.01.2021
Przy działających już od 30 grudnia tarczach TBM, prowadzona jest dokładna konfiguracja wszystkich systemów mechanicznych, hydraulicznych, elektrycznych i elektronicznych. Wykonawca powierzył zadanie
PRZECZYTAJtunele. Nowy łódzki tunel połączy stacje Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. To kolejny krok na drodze do celu, którym jest bezpieczna, komfortowa i nowoczesna polska kolej – powiedział Andrzej Adamczyk, minister
PRZECZYTAJKrajowy Program Kolejowy o wartości blisko 76 mld zł obejmuje m.in. projekty zwiększające możliwości podróży koleją w obszarach największych węzłów kolejowych. - Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dokonały w czwartek odbioru prac związanych z maszyną TBM, której zadaniem będzie wydrążenie jednego z tuneli średnicowych w Łodzi. Prezentacja maszyny odbyła się u jej
PRZECZYTAJOkoło 650-tonową maszynę – „mechanicznego kreta” o 8,76 m średnicy i 95 m długości przewoziła specjalistyczna firma. Duże części, w większości o wadze kilkudziesięciu ton, trafiły do Łodzi w ubiegłym
PRZECZYTAJ