Wyniki wyszukiwania
na prace przeznaczono 18 mln zł, ich zakończenie planowane jest jesienią. – Na Podlasiu, jak i w całym kraju, kontynuujemy inwestycje z „Rządowego Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych
PRZECZYTAJoddaniu drugiego nowego toru na szlaku Stargard – Reptowo, pociągi jeżdżą już dwoma nowymi torami na całym odcinku między Stargardem a Szczecinem Dąbiem, co przekłada się na większą przepustowość i sprawniejsze
PRZECZYTAJZgierz oraz nowoczesne systemy sterowania ruchem kolejowym. Po modernizacji pociągi pasażerskie na całym odcinku Łódź Kaliska – Zgierz przyspieszą ze 100 km/h do 120 km/h, a towarowe z 60 km/h do 100 km/h
PRZECZYTAJcentrach sterowania: LCS Opole Zachodnie i LCS Wrocław Muchobór. Ponadto, w ramach inwestycji na całym odcinku zainstalowanych zostanie ok. 1400 urządzeń przytorowych, tzw. balis. Obecnie wykonawca opracowuje
PRZECZYTAJwakacyjny piątek Dziś, w ostatni wakacyjny piątek, kolejarze organizują na dziesiątkach przejazdów w całym kraju akcję „Bezpieczny piątek” . Pracownicy PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wraz z funkcjonariuszami
PRZECZYTAJterytorialnego i zarządcami dróg. Łącznie w ramach projektu planowana jest budowa około 40 obiektów w całym kraju. Budowa wiaduktu w Sokółce to jedna z pierwszych inwestycji realizowana w ramach projektu. PKP
PRZECZYTAJsą umowy o współpracy z samorządami. Łącznie w ramach projektu planowana jest budowa 36 obiektów w całym kraju. Bezpieczne skrzyżowania powstały i są budowane również w ramach Krajowego Programu Kolejowego
PRZECZYTAJAutomaty vendingowe Na dworcu znajduje się około 20 automatów vendingowych. Są one rozmieszczone na całym terenie dworca. Oferują różnorodne produkty takie jak np. kawa, herbata, napoje, przekąski, słodycze
PRZECZYTAJtakże dworce na stacjach: Grudziądz, Olesno Śląskie, Gdynia Chylonia, Nisko i Lubartów. Łącznie w całym kraju do 2023 r. kolejarze zmodernizują i wybudują od podstaw prawie 200 obiektów. – Podjęliśmy decyzję
PRZECZYTAJdostrzec istotnego znaczenia ciągu z Poznania do Piły, dlatego widzimy potrzebę budowy drugiego toru na całym brakującym odcinku. Zamierzamy systematycznie nadrabiać wieloletnie zaległości. Teraz robimy pierwszy
PRZECZYTAJ