• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy II e III. Rezultatów: 463, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-koleja-w-aglomeracji-warszawskiej-nowy-przystanek-i-pociagi-na-trasie-rembertow-zielonka-3142

Wygodniej koleją w aglomeracji warszawskiej – nowy przystanek i pociągi na trasie Rembertów-Zielonka

29.07.2016

Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 75 Rail Baltica Warszawa – Białystok – granica z Litwą, etap I, odcinek Warszawa Rembertów – Zielonka – Tłuszcz (Sadowne)” Faza II współfinansowany przez Unię Europejską [...] Przebudowa łącznicy pomiędzy Warszawą Rembertowem a Zielonką była realizowana w ramach modernizacji linii E75 Rail Baltica. Wygodny przejazd z przystanków Zielonka Bankowa i Mokry Ług Modernizacja odcinka objęła [...] płynności ruchu samochodowego. Szybciej i wygodniej do Białegostoku i na wschód Polski Inwestycja na linii E75 Rail Baltica to kompleksowa przebudowa linii kolejowej pomiędzy Warszawą Rembertowem a Sadownem. Po

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-coraz-wygodniejsze-perony-dla-pasazerow-z-regionu-i-polski-2797

Wrocław – coraz wygodniejsze perony dla pasażerów z regionu i Polski

15.05.2015

miejscowościach na dolnośląskim odcinku trasy E 59 do Poznania. Największe zmiany przeszły stacje Żmigród, Oborniki Śląskie i Skokowa. Zakres modernizacji linii E 59 Wrocław – Poznań na dolnośląskim odcinku: [...] Wrocławiu. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” Koszt, ponad 1,3 miliarda

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowa-operacja-wodno-ladowa-na-odrze-we-wroclawiu-2248

Kolejowa operacja wodno-lądowa na Odrze we Wrocławiu

22.02.2014

skróci się i zajmie około 1 h 40 min. Inwestycję pn. „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, Etap II - odcinek Wrocław – granica województwa dolnośląskiego” realizuje Spółka PKP Polskie [...] gotowy w lipcu 2014 r. Jego modernizacja będzie kosztowała ok. 41 mln zł. Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - granica województwa dolnośląskiego obejmuje poza odrzańskim mostem około 100 [...] pochylnie dla osób niepełnosprawnych oraz systemy informacyjne dla podróżnych. Po modernizacji linii E 59 na odcinku Wrocław – granica województwa dolnośląskiego pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsze-perony-na-dolnym-slasku-2747

Wygodniejsze perony na Dolnym Śląsku

10.03.2015

i przystanków realizowana jest w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego”. Ogólny koszt wynosi ponad [...] perony zaplanowano podjazdy lub windy i platformy przyporęczowe. Połączenie na dolnośląskim odcinku E 59, od Rawicza do Wrocławia zapewnia ponad 20 par pociągów na dobę a czas ich przejazdu czyni transport [...] względem transportu samochodowego. Stacje i przystanki objęte modernizacją na dolnośląskim odcinku linii E 59: Wrocław Mikołajów, Wrocław Popowice, Wrocław Różanka (nowy), Wrocław Osobowice, Wrocław Świniary

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-sulejowku-jest-juz-gotowa-konstrukcja-tunelu-pod-torami-8044

W Sulejówku jest już gotowa konstrukcja tunelu pod torami

04.03.2023

kolejowych z drogami – etap II – część wiaduktowa” jest współfinansowana ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Inwestycja będzie gotowa w II połowie 2023 r.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/siedlce-terespol-nastepny-etap-modernizacji-1724

Siedlce - Terespol następny etap modernizacji

30.08.2012

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl tel. +48 22 47 336 40 Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 20/CE 20 na odcinku Siedlce –Terespol, etap II” ubiega się o finansowanie przez [...] Projekt obejmuje modernizację linii kolejowej E 20/CE 20 na obszarze lokalnego centrum sterowania ruchem LCS Łuków. Wykonawca zmodernizuje urządzenia sterowania ruchem kolejowym, sygnalizację na przejazdach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-urzadzenia-na-trasie-legnica-wroclaw-opole-1837

Nowoczesne urządzenia na trasie Legnica – Wrocław - Opole

31.01.2013

dofinansowanie” realizowane jest w ramach projektu POIiŚ 7.1-14 „Modernizacja linii kolejowej E 30, Etap II. Wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Wrocław – Opole”. Informacje [...] Magistrali Kolejowej. Zadania „Projekt, budowa i wdrożenie systemu ERTMS na odcinku linii kolejowej E30 Legnica – Wrocław – Opole oraz opracowanie rezultatów studium wykonalności i sporządzenie załączników [...] Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. +48 22 47 33 640 e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl Projekt ubiega się o dofinansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-nowy-wiadukt-na-linii-warszawa-gdynia-juz-gotowy-1269

Pierwszy nowy wiadukt na linii Warszawa – Gdynia już gotowy !!!

28.04.2011

tel.22 47 321 47, e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl Kontrakt jest realizowany w ramach projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001 „Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap II”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroclaw-przesuwanie-przesla-mostu-1951

Wrocław. Przesuwanie przęsła mostu

03.06.2013

łączy Szczecin, Poznań, Wrocław, Międzylesie. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” współfinansowany jest przez [...] powoduje utrudnień dla składów kursujących bez przerwy po równoległym torze. W ramach modernizacji linii E 59 Wrocław – Poznań prace przy moście rozpoczęły się jesienią 2012 r. Wykonawca rozebrał dwa przęsła [...] się w 2014 r. Bezpośrednim wykonawcą jest firma Intercor z Zawiercia. Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - granica województwa dolnośląskiego obejmuje poza odrzańskim mostem około 100

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-malaszewiczach-podrozni-korzystaja-z-nowych-peronow-3863

W Małaszewiczach podróżni korzystają z nowych peronów

08.08.2018

modernizacji będzie też poprawa ochrony środowiska. Projekt „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap III – LCS Terespol” jest współfinasowany przez Unię Europejską w ramach instrumentu

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...13141516171819202122...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 171 do 180 z 463.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook