Wyniki wyszukiwania
Kolejowych S.A. usprawni ruch pociągów przez stolicę woj. warmińsko – mazurskiego. Prace o wartości ok. 400 mln zł realizowane są przy współudziale środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia.
PRZECZYTAJroku także trzeci. Powstanie też 10 nowych torów, co zwiększy przepustowość linii. Perony o długości 400 metrów są wyższe od dotychczasowych i ułatwiają pasażerom wygodne wsiadanie do pociągów. Stacja została
PRZECZYTAJŁódź Widzew: pierwszy nowy peron gotowy
11.06.2014
Nowy, zadaszony peron stacji Łódź Widzew o długości 400 metrów będzie wyższy niż obecny, co umożliwi pasażerom wygodne wsiadanie do pociągów. Komfort poprawi także dodatkowe wyposażenie: ławki, wyświetlacze
PRZECZYTAJhali głównej 16 metrów pod ziemią, wykonawca buduje cztery perony. Trzy z nich będą miały długość 400 metrów, a ostatni – 300 metrów. W dwóch nawach tunelu, na odcinku od ulicy Niciarnianej do Kopcińskiego
PRZECZYTAJrozciągnięto sieć trakcyjną o łącznej długości 55 km, zamontowano 90 rozjazdów. Perony o długości 400 metrów są wyższe od dotychczasowych i ułatwiają pasażerom wsiadanie do pociągów. Stacja została też
PRZECZYTAJrozbiórka peronów oraz wiat peronowych. W ich miejscu powstaną trzy perony wyspowe, dwa z nich o długości 400 m, jeden – 200 m. Demontowana jest kładka, którą zastąpi nowobudowane podziemne przejście dla pieszych
PRZECZYTAJZielone Wzgórza. Nowy peron nr 1, podobnie jak oddany do użytku we wrześniu peron nr 2, ma długość 400 m. Dzięki temu zatrzymują się tu zarówno pociągi regionalne, jak i dłuższe składy dalekobieżne. Są
PRZECZYTAJPKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Na stacji Olkusz, wybudowane zostaną dwa nowe perony o długości 400 i 500 metrów. Nowe obiekty wyposażone będą w wiaty, ławki, tablice informacyjne oraz oznakowanie z
PRZECZYTAJregionalnych i dalekobieżnych. Perony nr 1 i nr 2 po modernizacji będą miały długość odpowiednio 300 m i 400 m zapewniając lepszą obsługę dłuższych pociągów. – Systematycznie zwiększamy komfort korzystania ze
PRZECZYTAJRuch pociągów wprowadzono na nowe tory. Wykorzystane są nowoczesne urządzenia sterowania. Dwa nowe 400 - metrowe perony są większe i wyższe. Zamontowano długie wiaty oraz jasne oświetlenie. Jest czytelne
PRZECZYTAJ