Wyniki wyszukiwania
lotniczego w Szymanach wyniesie zaledwie 45 minut. Na trasie z Olsztyna do Szczytna pociągi pojadą z prędkością 100 km/h, a ze Szczytna do Szyman 110 km/h. Trasa będzie gotowa jeszcze przed startem pierwszych
PRZECZYTAJNowe perony w Lublinie i Lubartowie
03.09.2014
remont na linii pomiędzy Lubartowem a Szczekarkowem, dzięki któremu pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h. Nowy peron w Lublinie zwiększy przepustowość stacji i pozwoli przygotować korzystniejszy
PRZECZYTAJurządzeń sterowania ruchem kolejowym. Skróci się czas przejazdu - pociągi pasażerskie będą jeździły z prędkością 120 km/h. Inwestycja zakończy się w 2019 roku. Całkowity koszt projektu to 367 mln zł netto, z
PRZECZYTAJprzejazdów bez zabezpieczenia rogatkami, półrogatkami, zmniejszenie wypadkowości, podniesienie prędkości rozkładowej na danej linii, podwyższenie kategorii przejazdów, a także poprawa stanu technicznego
PRZECZYTAJ300-metrowy trójprzęsłowy most kolejowy na Sanie. Odnowiona konstrukcja pozwoli na podniesienie prędkości pociągów z 80 km/h do 120 km/h. Prace obejmują wzmocnienie konstrukcji obiektu i przygotowanie do
PRZECZYTAJograniczonych możliwościach poruszania się. Krótsze przejazdy będą efektem wymiany torów i podwyższenia prędkości pociągów do 120 km/h. PLK przebuduje mosty, wiadukty i przepusty, a dzięki nowym urządzeniom zwiększy
PRZECZYTAJobiektów, w tym 8 mostów. Dzięki pracom między Lubartowem a Parczewem pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, a pociągi towarowe do 80 km/h. Wyższy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym
PRZECZYTAJZamość Szopinek (nr 72). Wybrany wariant zakłada przebudowę peronów na ośmiu stacjach i przystankach. Prędkość pociągów ma się zwiększyć do 120 km/h, co pozwoli skrócić czas podróży pociągów jadących łącznicą
PRZECZYTAJprzejazd większej liczby składów. Po elektryfikacji odnowiona konstrukcja umożliwi podniesienie prędkości pociągów z 80 km/h do 120 km/h. Sprawny przejazd na odcinku Lublin – Stalowa Wola Rozwadów to efekt
PRZECZYTAJZ Lublina pociągiem już do Zaklikowa
28.03.2019
300-metrowy trójprzęsłowy most kolejowy na Sanie. Odnowiona konstrukcja pozwoli na podniesienie prędkości pociągów z 30 km/h do 120 km/h. Na jednotorowej linii, na czas robót przewoźnicy wprowadzają autobusową
PRZECZYTAJ