Wyniki wyszukiwania
kolejarze odpowiedzialni za bezpieczny i sprawny przejazd pociągów. Kolejowy rodowód z Galicji Na peronach zamontowano wiaty, ławki i tablice informacyjne. Różnią się one od standardowych elementów małej
PRZECZYTAJPasażerowie sukcesywnie korzystają z efektów inwestycji. Lepszy dostęp do kolei z nowych, wyższych peronów, zapewniony jest już w 14 miejscowościach, m.in. Poznaniu (przystanek osobowy Poznań Wola), Rokietnicy
PRZECZYTAJosób z ograniczoną możliwością poruszania się. PLK planują poszerzenie zakresu zadania o odbudowę peronów na stacjach Działoszyn i Kłobuck. To działanie z myślą o pasażerach, uwzględniające inicjatywę m
PRZECZYTAJwywieszają sieć trakcyjną. Inwestycja na jednotorowej linii między Ozorkowem a Łęczycą obejmuje 5 peronów, 17 km torów, 2 mosty, 4 przepusty oraz 17 rozjazdów. Wzrost poziomu bezpieczeństwa przyniesie m
PRZECZYTAJSwojczycach, Wrocławiu Kowale. Na wszystkich 11 stacjach i przystankach podróżni będą korzystać ze 100 m peronów o wysokości 76 cm, przystosowanych do obsługi osób z ograniczoną możliwością poruszania się. Zamontowane
PRZECZYTAJzałożeń jest m.in. modernizacja istniejących i budowa nowych przystanków kolejowych, dostosowanie peronów do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się oraz integracja z innymi środkami transportu
PRZECZYTAJOświęcim, Brzeszcze, Brzeszcze Jawiszowice, Jawiszowice Jaźnik, Dankowice, Kaniów. Na zmodernizowanych peronach będą nowe wiaty, ławki, tablice informacyjne. Dla osób niedowidzących przewidziano system tzw. ścieżek
PRZECZYTAJWschodni, Wrocław Strachocin i Wrocław Popiele. Ważnym etapem realizowanej inwestycji jest przebudowa peronów na wszystkich 11. stacjach i przystankach. Nowe perony o długości 100 m i wysokości 76 cm zapewnią
PRZECZYTAJPodmiejskiej Kolei Aglomeracyjnej. Podkarpacie zyskuje coraz więcej nowoczesnych, dostępnych dla każdego peronów. Na trasie Kraków - Rzeszów – Przemyśl, pasażerowie korzystają już z 34 przyjaznych stacji i przystanków
PRZECZYTAJPLK budują nowy przystanek w Słupsku
08.04.2019
na linii kolejowej ze Słupska do Ustki. Przygotowano podłoże gruntowe pod wykonanie ławy betonowej peronu. Obiekt będzie miał 100 metrów długości i zostanie wyposażony w antypoślizgową nawierzchnię, wiatę
PRZECZYTAJ