• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2359, czas wyszukiwania 17 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-z-mielca-w-strone-debicy-i-tarnobrzega-6539

Koleją z Mielca w stronę Dębicy i Tarnobrzega

29.12.2021

komunikację drogową. Podobny efekt przyniesie przebudowa 12 skrzyżowań kolejowo-drogowych, Umowę za 97,7 mln zł netto na rewitalizację odcinka Padew – Mielec PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały z konsorcjum

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-znow-pojedziemy-na-trasie-padew-mielec-debica-5759

Koleją znów pojedziemy na trasie Padew-Mielec-Dębica

04.06.2021

którego instytucją zarządzającą jest samorząd województwa. Tylko tutaj z RPO przekazujemy prawie 300 mln zł. Po zakończeniu remontu całego odcinka od Dębicy przez Mielec do Padwi będzie możliwość wprowadzenia [...] budowę przejścia podziemnego w Mielcu – w IV kwartale 2021 r. Szacunkowa wartość zamówień to ponad 170 mln zł. Finansowanie w ramach RPO województwa Podkarpackiego. Kolej coraz bardziej dostępna Ogłoszone przetargi [...] Rzochowie, Rzemieniu, Pustkowie i Tuszymie. Prace na odcinku Mielec – Dębica, są częścią umów PLK za 224,5 mln zł netto. Inwestycja „Rewitalizacja linii kolejowej nr 25, na odcinku Padew - Mielec - Dębica” wpisana

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podkarpacie-zyskuje-kolejowe-polaczenia-padew-mielec-debica-4145

Podkarpacie zyskuje kolejowe połączenia Padew – Mielec – Dębica

15.03.2019

transportu pasażerskiego i towarowego. Stąd nasze wsparcie tego projektu kwotą w wysokości prawie 170 mln złotych. Ta inwestycja otwiera nowe możliwości dla przedsiębiorstw zlokalizowanych na północy regionu [...] Prezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Prace na odcinku Mielec – Dębica, są częścią umowy PLK za 188 mln zł netto, podpisanej w październiku 2018 r. Wykonawca ma jednocześnie zaprojektować inwestycje na trasie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/deblin-komfortowa-stacja-miedzy-lublinem-i-warszawa-3725

Dęblin, komfortowa stacja między Lublinem i Warszawą

09.05.2018

- Modernizacja linii kolejowej nr 7 jest najważniejszą inwestycją w regionie. Prace przebiegają zgodnie z harmonogramem dzięki temu już w 2022 roku podróż pociągiem z Lublina do Warszawy zajmie 1,5 go

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroze-z-nowych-peronow-miedzy-lukowem-a-deblinem-8346

Podróże z nowych peronów między Łukowem a Dęblinem

19.05.2023

Zakończyły się ostatnie prace na peronach przystanku w Sarnowie przy linii kolejowej nr 26 Łuków – Dęblin. PLK SA wybudowały dla podróżnych dwa nowe, jednokrawędziowe 150-metrowe perony. Ustawiono wia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyszli-kolejarze-rozpoczeli-edukacje-3468

Przyszli kolejarze rozpoczęli edukację

04.09.2017

W 2016 roku PLK wypłaciły uczniom ze szkół, z którymi współpracują stypendia w wysokości ponad 1 mln zł. Spółka na bieżąco prowadzi również rozmowy ze szkołami, które są zainteresowane utworzeniem klas

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/modernizacja-linii-poznan-pila-efekty-4505

Modernizacja linii Poznań-Piła – efekty

Inwestycja o wartości ok. 500 mln zł odbywa się w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 354 Poznań Główny POD – Chodzież – Piła Główna w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-trasie-zdunska-wola-lask-w-grudniu-pierwsze-efekty-inwestycji-4031

Na trasie Zduńska Wola – Łask – w grudniu pierwsze efekty inwestycji

11.12.2018

Jeszcze w grudniu podróżni na stacji Zduńska Wola skorzystają z nowego peronu. Montowane jest oświetlenie. Będą nowe wiaty, ławki oraz gabloty informacyjne. Osobom o ograniczonej możliwości poruszania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-przeprawy-nie-waskie-gardla-efekt-modernizacji-mostow-2974

Sprawne przeprawy nie „wąskie gardła” – efekt modernizacji mostów

02.01.2016

ęcia to 370 mln zł. Konstrukcja obiektu: stalowa, wykonana przez Hutę „Pokój” Długość przeprawy mostowej: 125 m Termin oddania do użytku: sierpień przyszłego roku Koszt inwestycji: 38 mln zł 5. Most nad [...] kilometra Termin oddania do użytku: styczeń 2015 r. Koszt inwestycji: 41 mln zł 6. Most na międzynarodowej trasie z Polski do Niemiec 23 mln złotych to koszt przeprawy Bielawa Dolna – Horka, która poprawi jakość [...] oddania do użytku: planowane uruchomienie na uruchomienie linii 2016/17 Koszt inwestycji: około 23 mln zł, 17,5 mln zł pochodzi ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/efektywniejsze-przewozy-kolejowe-miedzy-plk-i-lhs-6506

Efektywniejsze przewozy kolejowe między PLK i LHS

21.12.2021

- Wola Baranowska w ramach prac przy rozbudowie terminala LHS w Woli Baranowskiej” wykona za 15,6 mln zł netto PNUIK Kraków Sp. z o.o. Zadania obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w latach

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...167168169170171172173174175176...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1711 do 1720 z 2359.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook