Wyniki wyszukiwania
wiaty, ławki oraz gabloty z rozkładem jazdy. Czytelne oznakowanie usprawni korzystanie z obiektu. Bezpieczeństwo po zmroku zapewni jasne i ekologiczne oświetlenie LED. Dwa nowe perony będą dostosowane do potrzeb
PRZECZYTAJPomorski – Bydgoszcz Fordon i Bydgoszcz Fordon – Bydgoszcz Wschód. Podniesiony zostanie poziom bezpieczeństwa na dwóch przejazdach kolejowo – drogowych: na drodze wojewódzkiej 551 w miejscowości Dąbrowa
PRZECZYTAJwejście do pociągu - przystanek Wieliszew Centrum i stację Zegrze Południowe. Właściwy poziom bezpieczeństwa zapewnią nowe urządzenia sterowania ruchem. Obecnie wywieszana jest sieć trakcyjna. Następnie
PRZECZYTAJśrednicowej na wysokości wiaduktu kolejowego koło Warszawy Głównej. Zakres prac wymaga strefy bezpieczeństwa. Dlatego ruch pociągów będzie zachowany na jednym z dwóch torów linii podmiejskiej. Budowa nowego
PRZECZYTAJna Dolnym Śląsku. Zakładanym efektem projektu jest poprawa spójności sieci kolejowej, wzrost bezpieczeństwa i konkurencyjność transportu kolejowego. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską
PRZECZYTAJtorami linii kolejowej nr 2 Warszawa – Terespol. Efektem inwestycji będzie zwiększenie poziomu bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym. Przyjęte rozwiązanie ograniczy ruch samochodów w mieście oraz znacznie
PRZECZYTAJsamochodową oraz pieszą. System komunikacji w mieście znacznie się polepsza i zwiększa poziom bezpieczeństwa. Dzięki poszerzeniu jezdni są dwa pasy ruchu. Takie rozwiązanie eliminuje korki i zapewnia kierowcom
PRZECZYTAJz Krajowego Programu Kolejowego są nie tylko krótsze i wygodniejsze podróże, ale także wzrost bezpieczeństwa. Równolegle z budową nowych torów powstają nowoczesne systemy sterowania, które zapewniają m
PRZECZYTAJbędą oznakowane. Podróżnym, poruszającym się między peronami rogatki lub wygrodzenia zapewnią bezpieczeństwo. Przy stacjach i przystankach powstaną miejsca parkingowe i stojaki na rowery. Inwestycja realizowana
PRZECZYTAJaglomeracji wałbrzyskiej. Możliwe będzie odciążenie dróg kołowych w regionie i poprawia stanu bezpieczeństwa. Jednotorowa linia ze Świdnicy do Jedliny Zdroju ma charakter górski. Na odcinku 22 km wznosi
PRZECZYTAJ