• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy istotna. Rezultatów: 600, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-przeprawy-nie-waskie-gardla-efekt-modernizacji-mostow-2974

Sprawne przeprawy nie „wąskie gardła” – efekt modernizacji mostów

02.01.2016

użytku: sierpień przyszłego roku Koszt inwestycji: 38 mln zł 5. Most nad Odrą we Wrocławiu Niezwykle istotna przeprawa zapewnia sprawną komunikację w ruchu dalekobieżnym, regionalnym i aglomeracyjnym. Prace

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-wspieraja-edukacje-kolejowa-podpisanie-umowy-z-warszawska-kolejowka-10677

PLK SA wspierają edukację kolejową – podpisanie umowy z warszawską „Kolejówką”

25.04.2025

dyżurnych ruchu, automatyków sterowania ruchem oraz kolejowych specjalistów dróg i mostów jest istotne dla pozyskiwania przez zarządcę infrastruktury profesjonalnie przygotowanej kadry oraz zapewnienia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-znow-laczy-mielec-i-debice-6074

Kolej znów łączy Mielec i Dębicę

01.09.2021

metrów zastąpiło kładkę nad torami i ułatwia dojście na perony. Nowy obiekt na stacji – to także istotne udogodnienie dla mieszkańców, którzy zyskują wygodną i bezpieczną komunikację po obu stronach linii [...] kolejnego przejścia podziemnego. Nowy obiekt zastąpi trasę w poziomie szyn i zwiększy bezpieczeństwo. Istotnym dla mielczan rozwiązaniem komunikacyjnym, podnoszącym poziom bezpieczeństwa będzie także budowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-z-mielca-w-strone-debicy-i-tarnobrzega-6539

Koleją z Mielca w stronę Dębicy i Tarnobrzega

29.12.2021

na rozwój komunikacji na sieci kolejowej. Reaktywowanie linii kolejowej Padew – Mielec – Dębica istotnie wpłynie także na ruch towarowy. Inwestycja przyczyni się do rozwoju północnej części województwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-wygodniej-koleja-dzieki-rewitalizacjom-2513

Szybciej i wygodniej koleją dzięki rewitalizacjom

10.07.2014

uzyskania wielu pozwoleń administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia robót, gdyż nie zmieniają istotnie warunków lokalizacyjnych oraz środowiskowych. Sam proces przygotowawczy w porównaniu z modernizacją

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroze-waskotorowka-w-rogowie-dzieki-plk-sa-7736

Podróże wąskotorówką w Rogowie dzięki PLK SA

01.12.2022

Muzealna Kolej Wąskotorowa utrzyma przejazdy historycznych pociągów na trasie Rogów - Rawa - Biała. To istotna korzyść dla mieszkańców i turystów. Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych w Rogowie , zajmująca się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-zrealizuja-nowe-projekty-dzieki-uwolnionym-srodkom-z-kpo-10015

PLK SA zrealizują nowe projekty dzięki uwolnionym środkom z KPO

22.08.2024

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. planują realizację siedmiu istotnych inwestycji, dzięki uwolnionym środkom finansowym z KPO. Jest to efekt odejścia od realizacji dwunastu przeskalowanych i nieekonomicznych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozwijamy-kolej-w-malopolsce-dla-sprawnych-podrozy-na-dlugich-i-krotkich-dystansach-10413

Rozwijamy kolej w Małopolsce dla sprawnych podróży na długich i krótkich dystansach

07.01.2025

Leluchów. Przebudowaliśmy tor na długości ok. 4 km oraz wyremontowaliśmy 12 obiektów inżynieryjnych. Istotnym efektem prac są sprawniejsze podróże pociągiem i wyższy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-jezdza-juz-po-dwoch-torach-miedzy-opolem-glownym-i-opolem-zachodnim-9270

Pociągi jeżdżą już po dwóch torach między Opolem Głównym i Opolem Zachodnim

17.01.2024

ruch drogowy Przebudowa czterech wiaduktów kolejowych między Opolem Głównym a Zachodnim zwiększyła istotnie możliwości kolei. Prace wykonane przez PLK S.A. usprawnią również komunikację drogową. Taki efekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/po-nitce-do-dwoch-torow-miedzy-poznaniem-a-pila-10773

Po „nitce” do dwóch torów między Poznaniem a Piłą

05.06.2025

nowe przejście podziemne, które wyposażymy w windy. – Patrząc na sieć kolejową nie sposób dostrzec istotnego znaczenia ciągu z Poznania do Piły, dlatego widzimy potrzebę budowy drugiego toru na całym brakującym

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...12131415161718192021...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 161 do 170 z 600.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook