• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/15-godziny-krocej-z-katowic-do-poznania-2626

1,5 godziny krócej z Katowic do Poznania

11.09.2014

przebudowy są również: tor nr 2 na stacji w Lublińcu, a także tor nr 2 na szlaku Lubliniec-Ciasna, tor nr 2 między Olesnem Śląskim – Starym Olesnem - Bąkowem oraz tor nr 2 na odcinku Sieraków Śląski - Sowczyce [...] Kalety - Kluczbork - Ostrzeszów pozwolą na jazdę pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h, zaś pociągów towarowych 100 km/h. Rewitalizacja linii kolejowej jest częścią większego zadania polegającego na poprawie [...] trasy Kalety – Kluczbork, do sierpnia na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. odnowiono ponad 91 km torów, wymieniono 54 rozjazdy i wyremontowano 16 przejazdów. Zakończona została także rewitalizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/10-marca-pociagiem-z-deblina-bezposrednio-do-radomia-4131

10 marca pociągiem z Dęblina bezpośrednio do Radomia

09.03.2019

W niedzielę, 10 marca z peronu nr 1 i 2 podróżni pojadą pociągiem bezpośrednio do Radomia. Kończy się zastępcza komunikacja autobusowa na odcinku Dęblin – Bąkowiec, wprowadzona w grudniu 2017 r. ze względu [...] stacji w Dęblinie. Wygodne perony i przejście dla pieszych W Dęblinie gotowy jest już cały peron nr 2. W grudniu udostępniono jedną krawędź, co umożliwiło przywrócenie ruchu pociągów do Łukowa. Pasażerowie [...] zadaszenie tunelu oraz schody prowadzące na perony. Obecnie przejście umożliwia dojście do peronu nr 2. Szybciej po nowych torach i wiadukcie nad ul. Balonna W Dęblinie dobiega końca pierwszy etap przebudowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/10-projektow-pkp-plk-w-ii-konkursie-cef-unijne-wsparcie-ma-wyniesc-ponad-7-mld-zlotych-3007

10 projektów PKP PLK w II konkursie CEF. Unijne wsparcie ma wynieść ponad 7 mld złotych

16.02.2016

Wartość projektu wynosi 397,4 mln EUR, w tym 302,8 mln EUR stanowi planowane dofinansowanie z CEF. 2. Modernizacja linii kolejowej E 30 – odcinek Zabrze – Katowice – Kraków. Wartość projektu wynosi 538 [...] Poprawa dostępu kolejowego do portu morskiego w Gdyni. Wartość projektu wynosi 190,8 mln EUR, w tym 162,2 mln EUR stanowi planowane dofinansowanie z CEF. 6. Poprawa dostępu kolejowego do portów morskich w [...] Gdańsku, Gdyni, Szczecinie i Świnoujściu. W sumie w ramach II konkursu CEF zaplanowano prace na ponad 500 km linii kolejowych. Konkurs CEF to nowy instrument dofinansowania inwestycji infrastrukturalnych w p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-warszawa-bialystok-krotsza-o-10-miesiecy-2617

Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Białystok krótsza o 10 miesięcy

28.08.2014

prędkością 160 km/h, natomiast towarowe z prędkością do 120 km/h. Inwestycja obejmuje m.in.: - wymianę i budowę torów o długości 156 km - rozwieszenie sieci trakcyjnej o długości 183 km - przebudowę 4 [...] najszybsze zakończenie prac. Dzięki temu trasę Warszawa – Białystok będzie można pokonać pociągiem w 2,5 godziny. Dwutorowe zamknięcie pozwoli na zakończenie zasadniczych dla projektu prac do końca 2015 [...] nie wpłynie na regionalne połączenia kolejowe Przewozów Regionalnych w województwie podlaskim. 156 km nowych torów Modernizacja oprócz szybszej i wygodniejszej podróży, przyniesie również podwyższenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-poznan-szczecin-100-przebudowanych-mostow-i-wiaduktow-zwiekszy-mozliwosci-kolei-4671

Linia Poznań – Szczecin – 100 przebudowanych mostów i wiaduktów zwiększy możliwości kolei

15.05.2020

Na ok. 187 km modernizowanej trasy przebudowanych zostanie 95 wiaduktów i mostów m.in. nad Wartą, Notecią i Drawą. Inwestycje zapewnią sprawne przejazdy pociągów pasażerskich, poprawią warunki przewozu [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. inwestycji będzie zwiększenie prędkości między Poznaniem a Szczecinem do 160 km/h. Skróci to czas przejazdu najszybszych pociągów o ok. 50 min. Wzrośnie komfort podróży i poziom [...] prace za ok. 4 mld zł są dofinansowane z instrumentu Unii Europejskiej CEF „Łącząc Europę” w kwocie ok. 2 mld zł. Szczegółowe informacje o inwestycji oraz zdjęcia z realizacji prac są dostępne na stronie i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polska-w-100-minut-jest-mozliwa-dzieki-pracom-plk-sa-rozmowa-z-michalem-gilem-czlonkiem-zarzadu-i-dyrektorem-ds-eksploatacji-podsumowujaca-wyzwania-stojace-przed-zespolem-oraz-sukcesy-ktore-osiagnieto-w-obszarze-eksploatacji-w-2024-r-10282

Polska w 100 minut jest możliwa dzięki pracom PLK SA. Rozmowa z Michałem Gilem, członkiem Zarządu i dyrektorem ds. eksploatacji, podsumowująca wyzwania stojące przed zespołem oraz sukcesy, które osiągnięto w obszarze eksploatacji w 2024 r.

05.12.2024

współpracy z przewoźnikami. Od czerwca przejazd między Warszawą Centralną a Gdańskiem Głównym wynosi 2 h 25 min, wcześniej jeździły 4 minuty dłużej. Od połowy grudnia między Warszawą Centralną a Białymstokiem [...] autoryzacji w zakresie przygotowania regulacji wewnętrznych prowadzenia ruchu z prędkością maksymalną 250 km/h. To ważny krok, aby w przyszłości pociągi mogły jeździć jeszcze szybciej i jeszcze krócej. Powiedział

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-100-mln-zl-na-lepsze-i-sprawniejsze-podroze-w-lubuskim-4353

Ponad 100 mln zł na lepsze i sprawniejsze podróże w Lubuskim

06.09.2019

będą sprawne podróże. Prędkość pociągów między Zbąszynkiem a Czerwieńskiem zwiększy się do 120 km/h. To o 20 km/h więcej niż obecnie. Sprawne przejazdy składów pasażerskich i towarowych zapewnią prace torowe [...] Między Pomorskiem a Przylepem powstała łącznica kolejowa - nowy, zelektryfikowany tor o długości 2,5 km, który umożliwił jazdę pociągów z Zielonej Góry do Zbąszynka bez konieczności zmiany kierunku jazdy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/100-mln-zl-na-lepszy-przewoz-towarow-w-rejonie-bydgoszczy-3287

100 mln zł na lepszy przewóz towarów w rejonie Bydgoszczy

06.02.2017

kursowanie pociągów towarowych. Drugi etap prac za ponad 55 mln zł obejmie przebudowę 33 km jednego toru (tor nr 1) i 2km sieci trakcyjnej. Stare elementy zastąpi nowy, bezstykowy tor na betonowych podkładach [...] (realizowanym obecnie) remontowane jest 29 km toru, 9 przejazdów kolejowo–drogowych, 2 przejścia, 4 wiadukty oraz most nad Brdą. Dotychczas przebudowano już 26 km toru, a na trasie pomiędzy Nową Wsią Wielką [...] Skróci się czas przejazdu pociągów towarowych dzięki dwukrotnemu zwiększeniu prędkości z 50 do 100 km/h. Po robotach, trasa zapewni sprawniejszy przejazd większej liczby składów. Projekt został podzielony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-100-mln-zl-na-poprawe-kolejowego-transportu-bydgoszcz-port-gdynia-3212

Ponad 100 mln zł na poprawę kolejowego transportu Bydgoszcz – port Gdynia

25.10.2016

towarowe między Nową Wsią Wielką a Maksymilianowem nawet ponad dwukrotnie zwiększą prędkość z 20-50 km/h do 100 km/h. Trasa będzie zapewniała sprawniejszy przejazd większej liczby składów. Inwestycja usprawni [...] infrastruktury prowadzi prace na 28 km jednego toru. Stare elementy zastąpi nowy, bezstykowy tor na betonowych podkładach. Remont 9 przejazdów kolejowo - drogowych i 2 przejść podwyższy poziom bezpieczeństwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/100-mln-euro-na-modernizacje-odcinka-rawicz-czempin-od-ebi-2746

100 mln euro na modernizację odcinka Rawicz – Czempiń od EBI

06.03.2015

y. Pociągi pasażerskie rozpędzą się na odnowionej trasie do 160 km/h, natomiast pociągi towarowe będą mogły osiągnąć prędkość do 120 km/h. Pasażerowie skorzystają z nowych, wygodnych peronów. Modernizacja

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...12131415161718192021...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 161 do 170 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook