Wyniki wyszukiwania
trasę z Warszawy do Lublina za 3 mld zł. Modernizacja tych tras będzie oznaczała m.in. podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów do 160 km/h i skrócenie czas podróży. Przyśpieszenie na kolejnych trasach Na
PRZECZYTAJ12.00 - 14.00 Trzy aspekty Kolei Dużej Prędkości Debata: "Program budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości w Polsce- stan realizacji i perspektywy" zorganizowana przez SIRTS i PKP Polskie Linie Kolejowe [...] Dużych Prędkości, Artur Rojek,wicedyrektor Instytutu Kolejnictwa. Spotkanie przedstawiło wiedzę o historii, zagadnienia KDP od "pomysłudo decyzji" i stan obecny prac przy kolei dużych prędkości w Polsce [...] linii kolei dużych prędkości z uwzględnieniem aspektów, ekonomicznych, finansowych prawnych i technicznych. Zobacz prezentację "Społeczny aspekt przygotowań do budowy linii dużych prędkości w Polsce" Zobacz
PRZECZYTAJ16.00-17.00 Umowa na serwis PLK - Thales W drugim dniu TRAKO Zakład Linii Kolejowych w Łodzi podpisał z Thales Polska Sp. z o.o. umowę na serwis pogwarancyjny na system licznika osi AzLM zabudowany w
PRZECZYTAJStanu w Ministerstwie Infrastruktury. godz. 15:00 – 15:45 hala nr 1 Prezentację „Koleje dużych prędkości. Prezentacja przebiegu linii „Y" przedstawi Zbigniew Szafrański, Prezes Zarządu PKP Polskich Linii
PRZECZYTAJstanie urządzeń. W przypadku ich uszkodzenia, maszynista, zgodnie z przepisami, bezpiecznie ograniczy prędkość pociągu do 20 km/h i zachowa szczególną ostrożność. Inwestycja prowadzona na terenie województwa
PRZECZYTAJjazdy. Efektem realizowanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. inwestycji będzie zwiększenie prędkości między Poznaniem a Szczecinem do 160 km/h. Skróci to czas przejazdu najszybszych pociągów o ok.
PRZECZYTAJpowinien się zatrzymać) oraz zmiany do procedury Pr03 w zakresie możliwości bezpiecznego podniesienia prędkości po modernizacji linii kolejowej do czasu otrzymania zezwoleń na dopuszczenie do eksploatacji wydanych [...] Spółki do odnowienia autoryzacji w zakresie przygotowania regulacji wewnętrznych prowadzenia ruchu z prędkością maksymalną 250 km/h. To ważny krok, aby w przyszłości pociągi mogły jeździć jeszcze szybciej i
PRZECZYTAJstronę Gorzowa Wielkopolskiego, Zbąszynka czy Nowej Soli. Efektem inwestycji będą sprawne podróże. Prędkość pociągów między Zbąszynkiem a Czerwieńskiem zwiększy się do 120 km/h. To o 20 km/h więcej niż obecnie
PRZECZYTAJzapewni przebudowa urządzeń sterowania ruchem i 16 przejazdów kolejowo-drogowych. Pociągi pojadą z prędkością do 60 km/h. Płynny przejazd ciężkich składów zapewni montaż 34 nowych rozjazdów na stacjach: Kuźnica
PRZECZYTAJbardziej konkurencyjny. Skróci się czas przejazdu pociągów towarowych dzięki dwukrotnemu zwiększeniu prędkości z 50 do 100 km/h. Po robotach, trasa zapewni sprawniejszy przejazd większej liczby składów. Projekt
PRZECZYTAJ