Wyniki wyszukiwania
sukcesywnie realizowanym od 2016 r. ze środków budżetu państwa w ramach projektu wartego ponad 426 mln zł mln zł netto: „Prace na liniach kolejowych nr 62, 660 na odcinku Tunel – Bukowno – Sosnowiec Płd.” [...] 2016 -2023 r. w granicach woj. małopolskiego, są warte 298 mln zł netto. Na trasie od strony woj. śląskiego, wykonano roboty o wartości ponad 115 mln zł netto. W ramach przedsięwzięcia, prowadzonego przy wsparciu [...] będzie pełnić ważną rolę przesiadkowego węzła komunikacyjnego. Umowę, na zlecenie PLK SA za blisko 110 mln zł netto zrealizuje Firma Swietelsky Rail Polska Sp. z o.o. Zakończenie prac planowane jest do końca
PRZECZYTAJprowadzimy na przystanku Chełm Miasto (lk7). Wartość Programu Przystankowego w woj. lubelskim to ponad 58 mln zł. Rządowy program dla lepszej komunikacji kolejowej Celem „Rządowego programu budowy lub modernizacji [...] przy istniejących i nowo budowanych przystankach. Kwota przeznaczona na budowę parkingów to ponad 74 mln zł. Obecnie zakończono budowę miejsc parkingowych w 14 lokalizacjach, w 71 postępują prace budowlane
PRZECZYTAJwspółfinansowana ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wartość umowy to 422 mln zł netto. Zakończenie prac planowane jest do końca 2023 roku. Projekt jest współfinansowany przez Unię
PRZECZYTAJBeskidzka – Chabówka – Zakopane”, współfinansowanego w ramach POIiŚ. Wartość zadania to blisko 12 mln zł netto. Wykona je Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z
PRZECZYTAJW marcu, PLK SA rozpoczęły realizację kolejnych inwestycji na Podkarpaciu. Dzięki wsparciu Rządowego Programu, na trasie nr 91 Kraków – Medyka wybudowane zostaną nowe obiekty, zwiększające dostępność
PRZECZYTAJpasażerska na liniach rewitalizowanych w ramach POIiŚ 2007 – 2013”. Inwestycja, warta łącznie ok. 100 mln zł, realizowana jest z zaangażowaniem środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Inf
PRZECZYTAJProjekt umożliwia przebudowę 22 peronów w 15 miejscowościach. Ogólnopolskie działania warte są ok. 100 mln zł przy udziale środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
PRZECZYTAJautobusowa. Wartość projektu „Rewitalizacja linii kolejowej nr 30 na odcinku Lubartów - Parczew” to 90 mln zł netto. Projekt jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
PRZECZYTAJwykonawcą współfinansowanej ze środków unijnych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko to 205 mln zł netto. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach
PRZECZYTAJprojektu PLK za ponad 800 mln zł netto: „Prace na linii kolejowej nr 93 Trzebinia – Zebrzydowice”, współfinansowanego z (POIiŚ 5.1-12). Dofinansowanie unijne wynosi ponad 686 mln zł netto. Zakończenie planowane
PRZECZYTAJ