• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1875, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-na-opolszczyznie-pojada-szybciej-2449

Pociągi na Opolszczyźnie pojadą szybciej

10.06.2014

podkłady, rozjazdy, sieć trakcyjna. Poprawia się stan wiaduktów i przepustów. Standard obsługi podróżnych poprawia modernizacja peronów w Tarnowie Opolskim, Kamieniu Śląskim, Strzelcach Opolskich. Po

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-widzew-pierwszy-nowy-peron-gotowy-2450

Łódź Widzew: pierwszy nowy peron gotowy

11.06.2014

części podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej dla odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych”. Całkowity koszt umowy wynosi blisko 239 mln zł. Wykonawcą prac jest Trakcja PRKiI S.A. Dodatkowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyla-modernizacja-linii-rail-baltica-2432

Ruszyła modernizacja linii Rail Baltica

27.05.2014

stacjach na modernizowanym odcinku zostaną przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych oraz podróżnych z ciężkim bagażem. Komfort poprawi zainstalowanie nowych wiat oraz elementów małej architektury

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dzialania-plk-w-zwiazku-z-trudna-sytuacja-pogodowa-2403

Działania PLK w związku z trudną sytuacją pogodową

17.05.2014

y. Zarządca infrastruktury jest w stałym kontakcie z przewoźnikami by zapewnić sprawną obsługę podróżnych. 17.05.2014 r. godz. 11:00 Sieć kolejowa przejezdna. Zarządca infrastruktury i przewodnicy na bieżąco [...] oceniające sytuację na torach, które ściśle współpracują z przewoźnikami w zapewnieniu sprawnej obsługi podróżnych. W dyspozycji PLK pozostaje 176 zespołów szybkiego usuwania usterek i 80 pociągów sieciowych PKP [...] wpłynęły na ruch pociągów. Składy spółki PKP Intercity jeżdżą zgodnie z planem. Bieżących informacji podróżnym udzielają pracownicy w kasach przewoźnika, Nowych Biurach Dworca, na pokładach pociągów oraz pod

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/za-miesiac-pierwszy-nowy-peron-i-nowe-tory-na-stacji-lodz-widzew-2400

Za miesiąc pierwszy nowy peron i nowe tory na stacji Łódź Widzew!

15.05.2014

Perony i przejście podziemne będą dostosowane do obsługi osób niepełnosprawnych, niedowidzących oraz podróżnych z cięższym bagażem i opiekunów z dziećmi. Powstaje również nowe Lokalne Centrum Sterowania, które [...] niż obecne i umożliwią pasażerom wygodne wsiadanie do pociągów. Stacja zyska wyposażenie służące podróżnym: wyświetlacze z informacją pasażerską, nagłośnienie, gabloty na rozkłady, ławki. Modernizacja r [...] części podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej dla odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych”. Całkowity koszt umowy wynosi 238 882 613, 18 PLN. Wykonawcą prac jest Trakcja PRKiI S.A. Kontakt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-bezpieczniej-i-komfortowo-czyli-ciag-dalszy-modernizacji-linii-e20-2394

Szybciej, bezpieczniej i komfortowo czyli ciąg dalszy modernizacji linii E20

14.05.2014

o systemu nagłośnienia i tablic informacyjnych, perony zostaną podwyższone do 76 cm, co ułatwi podróżnym sprawne wysiadanie i wsiadanie do pociągu. Wiaty, a także inne elementy tzw. małej architektury

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-wygodniej-i-krocej-na-odcinku-fosowskie-opole-2384

Koleją wygodniej i krócej na odcinku Fosowskie – Opole

09.05.2014

zabezpieczenia ruchu. Rewitalizacja linii obejmuje również infrastrukturę do bezpośredniej obsługi podróżnych. Na wszystkich 4 stacjach (Opole Gł., Chrząstowice, Ozimek, Fosowskie) i 4 przystankach (Suchy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-modernizacji-stacji-w-czechowicach-dziedzicach-zebrzydowicach-i-zwardoniu-2383

Przygotowania do modernizacji stacji w Czechowicach-Dziedzicach, Zebrzydowicach i Zwardoniu

08.05.2014

Za 4 lata na stacjach powstaną m.in. tunele wyposażone w windy i pochylnie, dostosowane do obsługi osób z ograniczoną możliwością poruszania się. W Czechowicach-Dziedzicach przejścia połączą ul. Hutni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-i-funkcjonalne-przejscia-podziemne-na-stacji-gdansk-wrzeszcz-2378

Nowe perony i funkcjonalne przejścia podziemne na stacji Gdańsk Wrzeszcz

06.05.2014

perony. Będą wyposażone w windy ułatwiające dostęp osobom z ograniczoną możliwością poruszania się, podróżnym z cięższym bagażem czy opiekunom z dziećmi w wózkach. Tunele zyskają elewację z matowych płyt kamiennych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycje-polskich-linii-kolejowych-wyprzedzaja-plan-2376

Inwestycje Polskich Linii Kolejowych wyprzedzają plan

02.05.2014

Linie Kolejowe obejmują około 3 000 km torów oraz dziesiątki mostów, wiaduktów i obiektów obsługi podróżnych. W przypadku każdego projektu i zadania, priorytetem są jakość i terminowość, stąd opisane harmonogramy

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...158159160161162163164165166167...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1621 do 1630 z 1875.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook