Wyniki wyszukiwania
PKP Polskie Linie Kolejowe zbliżają się do finiszu prowadzonej od 2007 roku modernizacji linii kolejowej na obszarze lokalnego centrum sterowania w Nasielsku. Ostateczne zakończenie prac przyniesie ko
PRZECZYTAJch, tj. do kursowania pociągów pasażerskich z taborem klasycznym z prędkością maksymalną 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością maksymalną 120 km/h. Więcej informacji Zobacz prezentację Informacje
PRZECZYTAJrobót podróżowanie na tej trasie będzie bezpieczniejsze i szybsze. Polskie Linie Kolejowe przywrócą prędkość rozkładową do 120km/h dla pociągów osobowych i do 100 km/h dla pociągów towarowych, co będzie miało
PRZECZYTAJzmodernizowanych zostanie 30 mostów, 5 wiaduktów i 15 przepustów. Rewitalizacja pozwoli na przywrócenie prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich oraz 100 km/h dla pociągów towarowych. W ramach projektu rew
PRZECZYTAJ160 km/h z Legnicy do Węglińca
13.11.2008
odbyło się 12 listopada 2008 r. Pociąg prowadzony lokomotywą EP 09 pokonał modernizowany odcinek z prędkością 160 km/h. W przejeździe uczestniczyli przedstawiciele władz państwowych, samorządowych, wykonawcy
PRZECZYTAJTrwają prace związane z podniesieniem maksymalnej prędkości na Centralnej Magistrali Kolejowej oraz na linii Warszawa Gdynia do prędkości ponad 160 km/h. Obok prac inżynieryjnych, instalowany jest system
PRZECZYTAJZielona Góra. Roboty zostaną zakończone w IV kwartale 2018 r. a ich efektem będzie podniesienie prędkości z 40 km/h do 120 km/h. Jeszcze w tym roku ruszy przebudowa wiaduktu kolejowego nad ul. Stefana Batorego
PRZECZYTAJSzczecinem. Jazda obok prowadzonych robót wymaga dodatkowych procedur bezpieczeństwa i ograniczenia prędkości, co przełoży się na ok. 30 min wydłużenie czasu przejazdu. Na trasie Poznań – Szczecin efektem
PRZECZYTAJtym 4 mostów i 8 wiaduktów. Po zakończeniu wszystkich prac w ramach inwestycji pociągi pojadą z prędkością do 100 km/h, co skróci czas przejazdu między Szczecinkiem a Słupskiem o około 12 minut. Od 15 grudnia
PRZECZYTAJjest na drugi kwartał roku 2020. Wraz z ukończeniem prac pociągi pasażerskie będą mogły osiągać prędkość do 100 km/h. Czas przejazdu między Nysą a Opolem skróci się tym samym do 55 minut. Wykonawcy pozostały
PRZECZYTAJ